کد خبر: 27038 - تاریخ: دوشنبه، 3 ژوئن 2013 - 11:00

سرهنگ سیمائی: کاندیداها نباید به سمت سیاه نمایی اوضاع کشور پیش روند/ در بحث شوراها وقت لازم برای نظارت صرف نشد/ تصاویر

خوبان خبر: فرمانده سپاه ناحیه مقداد ایجاد حماسه ی سیاسی را به دست مردم خواند و خاطر نشان کرد: اگر صرفاً رای دادن باشد، مثل گذشته می شود اما اگر می خواهیم حماسه ایجاد کنیم، باید دوستان، خویشاوندان و دیگران را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم . انتخابات باید در چارچوب نظام و برابر قانون باشد که به لطف الهی تا کنون این گونه بوده است.

به گزارش خوبان: نخستین جلسه پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجمع بسیج اقشار شهرستان توسط سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت عصر دیروز در کانون شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه خیرخواه رئیس مجمع با اشاره به فعالیت های مجمع بسیج اقشار در قالب کارگروه های مختلف اعم از کارگروه اجتماعی، دفاعی، سیاسی، تلفیق، بانوان گفت: پس از ارائه فعالیت های کارگروه های مختلف، فعالیت ها در کارگروه تلفیق بررسی شده و در نهایت به مجمع ارائه می گردد.

خیرخواه در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به شرایط خاصی که در آن قرار داریم افزود: در حال حاضر چشم جهانیان به ماست و ما در مرحله حساسی قرار داریم . امسال نیز طبق نامگذاری مقام معظم رهبری سال حماسه ی سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و آن چه که مشخص است این است که حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد تبلور می یابد و برماست که در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

SAM_4486

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به فعالیت های دشمن در این مدت گفت: دشمن می خواست در بحث تایید کاندیداها به ما ضربه بزند که با لطف الهی و همچنین تمکین کاندیداها به قانون این امر محقق نشد.

خیرخواه ادامه داد: باید همواره گوش به فرمان رهبری باشیم تا بتوانیم این مرحله را نیز با موفقیت طی نماییم و طبق گفته ی امام راحل ما، پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکتمان آسیبی نرسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشکیل مجمع بسیج اقشار افزود: زمانی که مجمع تشکیل می شود و زمانی که کارگروه های مختلفی داریم، خروجی این کارگروه ها باید مفید واقع شود و ما باید راهکارهای لازم برای مسائل سیاسی، فرهنگی و غیره را به مدیران و مسئولین پیشنهاد دهیم و کمک کنیم بخش های ما در زمینه های مختلف توسعه پیدا کند و با دعوت مسئولین نظرات خودمان را به آن ها ارائه و نتیجه این کارها را از آنان مطالبه نماییم.

در ادامه سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، با اشاره به نزدیک شدن به مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) به بیان شخصیت امام خمینی پرداخت و افزود: شخصیت امام (ره) را باید از زبان بزرگان شنید و بهترین کسی که می توانیم به ایشان رجوع کنیم مقام معظم رهبری هستند که هم شاگرد ایشان بوده اند و هم انتخاب خود ایشان هستند و در حال حاضر سکان هدایت کشور را بر عهده دارند.

SAM_4492

معظم له می فرمایند: حضرت امام یک شخصیت تک بعدی نداشتند ، بلکه در تمامی ابعاد به رشد و کمال رسیده بودند. در بحث عبودیت، ایشان با ایمان راسخ و شب زنده داری ها و گریه هایی که داشتند و بیاناتی که از ایشان به جا مانده نشان از مقام والای ایشان دارد. ایشان در مقابل دشمنان یک شخصیت پرصلابت و در مقابل مردم بسیار متواضع بودند و خودشان می فرمودند که به من خدمتگزار خودتان بگویید. ساده زیستی ایشان نیز از موارد مهم می باشد. در حالی که بعد از انقلاب تمامی امکانات شاه مخلوع از قبیل کاخ ها و … در اختیار نظام بود ولی حضرت امام منطقه جماران را به عنوان محل زندگی انتخاب کردند.

سرهنگ سیمائی ادامه داد: نگاه امام یک نگاه بین المللی و جهانی بود و ایده هایی که ایشان داشتند فقط برای ما نبود بلکه ایده هایی جهانی بود و وضعیت حال حاضر کشورهای اسلامی از اثرات این دیدگاه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد در بخش دیگری از اظهاراتش به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و تصریح نمود: در دیداری که اخیراً خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان به این نکته اشاره فرمودند که انتخابات در کشور ما از چندین وجه دارای اهمیت می باشد. انتخابات ما موضوعی بین المللی است، یعنی حتی در مورد عدم احراز صلاحیت دو کاندیدا کشورهای غربی اعتراض می کنند. موضوع دیگری که معظم له به آن اشاره داشتند میزان اهمیت و اثرات انتخاب رئیس جمهور می باشد که حتی اثر آن تا 40 سال بعد نیز باقی می ماند.

سرهنگ سیمائی خاطر نشان کرد: موضوع دیگر انتخاب فرد اصلح می باشد. یعنی فردی که ما انتخاب می کنیم باید زمینه ساز عزت برای کشور ، توانمند در حل مشکلات کشور ، و مقاوم در برابر دشمنان باشد و دشمن را آنقدر بزرگ نکند که او را به عنوان کدخدا قبول داشته باشد. رئیس جمهور اصلح همچنین باید بتواند نظام ما را به عنوان یک الگو به کشورهای دیگر و در میان مستضعفان جهان معرفی نماید. هم چنین کاندیداها نباید به سمت سیاه نمایی اوضاع کشور پیش بروند و کل این 34 سال را نفی کنند. زیرا این فضایی است که مطلوب دشمن می باشد و نباید وضعیت کشور را به شکلی معرفی نماید که خود را تنها ناجی آن بداند. رئیس جمهور اصلح همچنین نباید از دشمن و تهدیدهایش هراسی داشته باشد.

SAM_4499

فرمانده سپاه ناحیه مقداد ایجاد حماسه ی سیاسی را به دست مردم خواند و خاطر نشان کرد: اگر صرفاً رای دادن باشد، مثل گذشته می شود اما اگر می خواهیم حماسه ایجاد کنیم، باید دوستان، خویشاوندان و دیگران را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم . انتخابات باید در چارچوب نظام و برابر قانون باشد که به لطف الهی تا کنون این گونه بوده است.

وی در پایان صحبت هایش به موضوع انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: انتخابات شوراها شاید در سایه انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته و در بحث نظارت آن وقت لازم اختصاص داده نشده است. در حالی که انتخابات شوراها بسیار مهم است. اگر می خواهیم کشور توسعه پیدا کند باید یک شورای قوی داشته باشیم . ما باید ضمن این که مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می کنیم این موارد را مدنظر داشته باشیم.

SAM_4479

SAM_4482

 

 

انتهای پیام/

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads