کد خبر: 26941 - تاریخ: شنبه، 1 ژوئن 2013 - 18:41

معاون اول رئیس جمهور؛

خداوند احمدی نژاد را بالا کشید همچون یوسف از چاه

خوبان خبر: معاون اول رئیس جمهور گفت: فشاری که بیگانگان در طول دولت دهم بر ما وارد کردند بسیار کمتر از فشاری بود که در داخل کشور وجود داشت.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: محمد رضا رحیمی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اظهارات برخی نامزدها در آستانه انتخابات گفت: رحیمیالان در آستانه انتخابات هستیم و اظهاراتی را می شنویم که بی انصافی و گاهی از روی ناآگاهی است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای دولت نهم و دهم اضافه کرد: در پزشکی پیش از دولت نهم در رتبه 151 بودیم الان در رده 18 دنیا قرار گرفته ایم و در تمام زمینه ها نیز این پیشرفت ها حاصل شده است.

رحیمی با بیان اینکه در هر قسمتی که وارد شوید این دولت در راس و تعالی قرار دارد، یادآور شد: هیچ جا نمره بد نداریم. اگر بد باشیم بیشتر از یک و نیم برابر در مقایسه با کشورهای گذشته رشد داشته ایم. تفاوت کار این دولت بسیار فاحش است. بعضی مواقع چند برابر بیشتر از دوره های قبل دستاورد داشته ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر غوغایی از افتتاح پروژه های بزرگ و کوچک در بخش های مختلف و در سطح کشور شاهد هستیم، متذکر شد: کارهای دولت باعث شده که مطالبات مردم از دولت آینده بالا برود . مردم دیگر رئیس جمهوری را که به سفرهای استانی نرود نمی خواهند. دولت های بعدی باید ارقامی ارائه کنند که بیشتر از این دولت باشد. من تصور می کنم چنین چیزی صورت نگیرد.

رحیمی با اشاره به تحریم دولت های قبلی بیان داشت: ما از این طریق بیشتر از نصف صادرات نفتی خود را از دست دادیم و هم اکنون نیز که نفت می فروشیم پول آن را نمی توانیم بگیریم. با این حال بسیاری از طرح های مهر ماندگار و مسکن مهر را اجرا و در زمینه سرمایه گذاری در بخش تولید موفقیت عمده ای داشته ایم.

وی تحریم را تنها برای انرژی هسته ای ندانست و تصریح کرد: تحریم های غرب به خاطر علم و پیشرفت کشورمان است. هم اکنون متوسط پیشرفت های علمی در کشور 11 درصد بیشتر از دنیاست. همین پیشرفتها ترس و واهمه برای آنها ایجاد کرد و باعث شد غرب تحریم ها را آغاز کند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به موفقیت دولت نهم و دهم و با توجه به شرایط فعلی عنوان کرد: اولین منبع تامین اعتبار فروش نفت است، بعد مالیات و … اما در دولت های بعدی طی سال اول به همین دلیل با مشکل مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به افزایش صادرات غیر نفتی، ایجاد اشتغال و سایر فعالیت های این دولت یادآور شد: در موسم انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نامزدها تمام امور کشور را زیر و رو می کنند اما باید انصاف داشته باشند. عدد و رقم غلط می دهند. با این دروغ ها و هجمه ها کسی نمی تواند به قله برسد مگر اینکه خدا بخواهد.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با آمار غلط و دروغ دل مردم را نمی توان تسخیر کرد، بیان داشت: این دلها را خداوند به سوی کسی که بخواهد رجوع می دهد چنانکه احمدی نژاد را بالا کشید. کسی باور نمی کرد که خداوند یوسف را از چاه بالا بکشد و به او عزت دهد.

وی افزود: دعا می کنیم که یکی مثل احمدی نژاد بیاید تا بتواند در عرصه علم، اشتغال، مسکن، کشاورزی، اقتصاد، صنعت و … منشا خیر و برکت باشد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads