کد خبر: 26916 - تاریخ: شنبه، 1 ژوئن 2013 - 17:42

بودجه جمکران از کجا تامین می شود؟

خوبان خبر: معاون نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه تمام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی انجام شده در این مسجد با هدایا و نذورات مردمی شکل گرفته است، گفت: مسجد مقدس جمکران تاکنون از هیچ‌گونه بودجه دولتی استفاده نکرده است.

به گزارش خوبان: ابوالفضل صبوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش رو بودن ایام ولادت امام زمان (عج) به تبیین جایگاه مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران نامی آشنا و باصفا برای کسانی است که روز و شب، با ایمان، اخلاص، مودت و محبت امام زمان (عج) را می‎خوانند.

وی ادامه داد: این مکان شریف، یکی از مساجدی که به دستور امام زمان (عج) ساخته شده است و دارای اهمیت و جایگاه رفیعی در میان بزرگان دین و مردم است و شخص امام عصر (عج) با بیان جایگاه والای معنوی این سرزمین، شیعیان را به حضور در آنجا و عزیز داشتن آن امر فرمودند.

معاون نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور میلیونی زائران و عاشقان امام زمان (عج) بیان داشت: این مکان مقدس در تمام ایام سال پذیرای عاشقان و منتظران امام زمان است که این مکان را مأمنی برای راز و نیاز با خدای خویش و حجت خدا بر روی زمین یافته‌اند.

صبوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولیت مسجد مقدس جمکران همواره بر ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی برای پذیرایی از خیل کثیر عاشقان حضرت مهدی (عج) تاکید کرده‌اند افزود: مجموعه مسجد مقدس جمکران طی سالیان گذشته همواره سعی کرده‌اند با بسط و گسترش اماکن سرپوشیده، شبستان‌ها، رواق‌ها و همچنین افزایش اماکن خدماتی و رفاهی از جمله سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها در حد توان نیازهای میهمانان این مکان مقدس را تأمین کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که در سال‌های اخیر به این مکان مقدس مشرف شده‌اند قطعاً گسترش و بهبود فضای مسجد مقدس جمکران را تایید و از آن ابراز رضایت می‌کنند بیان داشت: نکته‌ای که باید مد نظر زائران این مکان مقدس قرار گیرد این است که تمامی فعالیت‌های عمرانی و خدماتی که در این مکان مقدس انجام شده صرفاً با هدایا و نذورات مردمی شکل گرفته و مسجد مقدس جمکران تاکنون از هیچ‌گونه بودجه دولتی استفاده نکرده است.

معاون نذورات و هدایای مسجد مقدس جمکران با اشاره به اجرای طرح جامع مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: تمام ساخت و سازها و امکانات رفاهی و خدماتی که در این مکان مقدس برای رفاه زائرین ایجاد شده است با هدایا و نذورات عاشقان امام زمان (عج) صورت گرفته و امیدواریم با همت مردم در این زمینه بتوانیم روند خدمات‌دهی و ایجاد امکانات رفاهی را در این مکان مقدس تسریع بخشیم.

صبوری در پایان به راه‌های پرداخت هدایا و نذورات مردمی به این مکان مقدس اشاره کرد و گفت: بانیان و خیرین گرامی می‌توانند برای واریز وجه از طریق شماره حساب‌های زیر نذورات نقدی خود را واریز کنند:

1. حساب سیبا به شماره 0111111313002 بانک ملی شعبه مرکزی قم

2. حساب جام به شماره 1555531355 بانک ملت شعبه جمکران قم جهت نذورات عمرانی

3. حساب جام به شماره 18/19000313 بانک ملت شعبه جمکران قم جهت نذورات ذبح گوسفند

4. حساب ارزی به شماره 20313 بانک ملی شعبه مرکزی قم

5. پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران به آدرس WWW.JAMKARAN.IR

6. حساب قرض‌الحسنه مهر ایران به شماره 1/3313313 – 10 – 5202

7. واریز وجوه به صورت کارت به کارت با کارت‌های بانکی عضو شتاب به شماره کارت 6104337770048948

 

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads