کد خبر: 26789 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 می 2013 - 19:18

اقدام قابل تقدیر فرمانده سابق سپاه و نماینده فعلی مجلس+ عکس

تا پایان ختم رسیدگی قضائی، هیچ کسی این سردار معزز را نمیشناسد تا اینکه یکی از ارباب رجوع ها در دادسرا بصورت اتفاقی وی را شناخته و سردار کوثری را به مسئولین دادسرا و فرد شاکی معرفی می کند.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن: چندی پیش سردار کوثری از فرماندهان دفاع مقدس و از نمایندگان فعلی مجلس در نزدیکی محل سکونت خود با یک موتورسیکلت سواری تصادف می کند که پس از این حادثه مامورین راهنمایی رانندگی در محل حضور پیدا کرده و پس از بررسی های لازم و کشیدن کروکی، ایشان را مقصر اعلام می کند و پرونده این نماینده مجلس را برای رسیدگی به دادسرا ارجاع می دهند.
نکته جالب توجه در این حادثه، این بود که تا پایان ختم رسیدگی قضائی، هیچ کسی این سردار معزز را نمیشناسد تا اینکه یکی از ارباب رجوع ها در دادسرا بصورت اتفاقی وی را شناخته و سردار کوثری را به مسئولین دادسرا و فرد شاکی معرفی می کند. تواضع و فروتنی این سردار باعث تعجب همگان می شود که نه از جایگاه حقوقی خود سواستفاده کرده و نه اجازه داده حق مظلومی پایمال شود.

حاج اسماعیل کوثری

 

اما اتفاق جالب در راهروهای دادسرا زمانی به وقوع پیوست که پیر زنی که جهت دادخواهی به محل دادسرا آمده بود پس از متوجه شدن موضوع سعی می کند پیشانی این سردار بزرگ را ببوسد که ایشان اجازه این کار را نمی دهد و با فروتنی و تواضع مثال زدنی با فرد شاکی و پیرزن برخورد می کند و از ابزار لطف وی تشکر می نماید.

نکته قابل توجه اینجاست که اگر امروز جای خالی همت ها و باکری ها را حس می کنیم، هستند کسانی از نسل مردان خاکی جبهه ها که میان ما نفس می کشند و زیر آسمان آبی شهر روزگار سپری می کنند. مردانی که برایشان صندلی سبز بهارستان با سنگر خاکی خط مقدم هیچ تفاوتی ندارد. مردانی از نسل الماس و از جنس بلور، یادگاران جنگ که فریفته پست و مقام دنیایی نمی شوند و در هرجایی که باشند همچنان خود را سرباز امام خامنه ای و خدمتگزار مردم می دانند و بس!

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads