کد خبر: 26625 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 می 2013 - 19:15

نامه لنکرانی به جلیلی

خوبان خبر: کامران باقری لنکرانی، طی نامه‌ای حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.

به گزارش خوبان: کامران باقری لنکرانی، طی نامه‌ای حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه ای از جنس ابوالفضل علیه السلام

هیچ چیز در این عالم بی حکمت نیست . تقارن وقایع در دل خود برای بیدار دلان هشدار و عبرت دارد . حتما حکمتی دارد که قرار است حماسه سیاسی سال 92 ، مقارن میلاد ابوالفضل العباس پسر امیر المومنین علیهما السلام رخ دهد. این ها نشانه است ، نشانه اینکه این حماسه را باید ابوالفضلی ساخت. بچه های هیات وقتی کاری را میخواهند درست انجام دهند میگویند ، این کار راار باید ابوالفضلی انجام داد. بعنی در آن هیچ غل و غشی را راه نداد . خالص و با صفا مثل حماسه ابوفاضل. در زیارت آن بنده صالح خدا که مثل او را در این جهان نمیتوانیم سراغ بگیریم ، او را به اطاعت پذیریش ، به صداقتش ، به وفا و خیرخواهیش می ستاییم و میگوییم :

اَشْهَدُ اَنَّکَ لَمْ تَهِنْ وَلَمْ تَنْکُلْ وَاَنَّکَ مَضَیْتَ عَلى بَصیرَه مِنْ اَمْرِکَ *

گواهی میدهم که تو در حماسه حسینی ، کوتاهی نکردی و رو برنتافتی و بر اساس روشن بینی و بصیرت در کارت اقدام فرمودی.

بیست و چهارم خرداد در پیش است . این حماسه را باید ابوالفضلی بسازیم.

در ادامه این نامه آمده است:

حماسه سازان خرداد 92 ، برای خود شانی جز ادای وظیف قائل نیستند . نگران خود و جایگاهشان نیستند . معامله گر نیستند .حمایت خود را مبتنی بر تضمین پست نمیکنند . دنبال حجت شرعی و حرکت و بصیرتمندانه هستند. از نا ملایمات دلگیر نمیشوند . خود را در راه خدا، آسان معامله میکنند . گرانفروشی نمیکنند . سرزنش ملامت گران ، آنها را از جا تکان نمیدهد. دنبال کاندیدایی میگردند که ابوالفضلی باشد. کسی که چیزی برای خودش و نزدیکانش نخواهد. همه همت خود را ادای تکلیف بر اساس بصیرت و تدبیر قرار داده باشد. راه را گم نکند . اگر سربازی میکند ، اگر سیاست ورزی میکند ، اگر خدمت میکند همه را برای خدا انجام دهد . دلش به ولی باشد . برای خود شانی جدای از ولی قائل نباشد. آماده فدا شدن باشد .

ما در بین کاندیدا ها یک جانباز بیشتر نداریم که در طی این سال ها ، متعهد به مرام ابوالفضلی مانده . ما اگر او را معرفی میکنیم با او پیمان ابوالفضلی میبندیم که ولی را هیچگاه تنها نگذاریم و در دفاع از او سستی روا نداریم . پیمان ما با او ، پیمان بر خدمت ابوالفضلی است. پیمان بر سر ارزشها و باورهامان ، پیمان بر سر بصیرت و با اقتدای با بصیرتمندان . زینب سلام الله علیها ، عقیله است . عقیله ، بانوی خردمندی را میگویند که با صبر و دور اندیشی مشکلات را حل میکند. عقیله ، با کریمه هم قرابت معنایی دارد . در عقیله بودن این دختر علی و فاطمه علیهم السلام ، همین بس که صحنه پیروزی دشمن را به مفتضحانه ترین شکست آنها مبدل کرد.امروز هم باید از آن بانوی بزرگوار همت بطلبیم.

 منبع: گیلان آنلاین

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads