کد خبر: 26617 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 می 2013 - 13:04

وزیر کشور: 50 میلیون 483 هزار و 192 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۹۲ هستند

خوبان خبر: مصطفی محمد نجار: در انتخابات پیش رو یک میلیون 631 هزار و 206 نفر رای اولی هستند که از این تعداد 831 هزار 644 نفر مرد و 799 هزار 562 نفر زن هستند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مصطفی محمد نجار صبح امروز در حاشیه همایش معاونین سیاسی و امنیتی استانداری‌های سراسری کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 50 میلیون 483 هزار و 192 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 92 گفت: در انتخابات پیش رو یک میلیون 631 هزار و 206 نفر رای اولی هستند که از این تعداد 831 هزار 644 نفر مرد و 799 هزار 562 نفر زن هستند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که “آیا با توجه به گذشت زمان تبلیغات انتخابات مشکل ناامنی و خلائی وجود داشته است؟” اظهار کرد: تا الان شکایت قابل توجهی نداشتیم، فقط دو – سه مورد بوده که مستقیما به قوه قضاییه ارجاع شده و در آنجا در حال رسیدگی است.

وزیر کشور، نامزدها و طرفداران آنها را به اخلاق‌مداری دعوت کرد و گفت: فضای انتخابات نیاز به شور و نشاط دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه 285 مرکز نیز برای ایرانیان خارج از کشور در روز انتخابات در نظر گرفته شده است، افزود: به موازات امکانات داخلی کشور برای ایرانیان خارج از کشور امکانات لازم در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه برای بحث امنیت انتخابات تعاملات خوبی با نیروی انتظامی داشتیم، درباره پیش‌بینی از مشارکت مردم در انتخابات نیز گفت: ما مجری و برگزارکننده انتخابات هستیم ولی به هر حال جلسات مختلفی را برگزار می‌کنیم ضمن اینکه ملت ایران هوشمند و به سرنوشت خود حساس هستند و مطمئنیم که مردم در این انتخابات با شکوه از گذشته شرکت می‌کنند و به تکلیف و وظیفه‌شان عمل خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود، برنامه‌ریزی‌های لازم را طبق قانون انجام می‌دهیم.

وی در جواب این سوال که “آیا ممکن است بستن مرزها را در بحث انتخابات مورد توجه قرار دهیم؟”گفت: ما هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/ف


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads