کد خبر: 26559 - تاریخ: دوشنبه، 27 می 2013 - 20:34

روزنامه دولت مطرح کرد؛

تشبیه ردصلاحیت مشایی به واقعه کربلا/ گفتمان انقلاب در مشایی خلاصه می‌شود

خوبان خبر: شریف زاده از روحانیون حامی اسفندیار رحیم مشایی: نظر آقای احمدی‌نژاد منحصر در آقای مشایی است نه شخص دیگر؛ یعنی شخص دیگری خودش را به احمدی‌نژاد متصل نکند. اشتباه نکنید گفتمان بهاری فقط در آقای اسفندیار رحیم مشایی منحصر است.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، بهمن شریف زاده از روحانیون حامی اسفندیار رحیم مشایی در سرمقاله امروز روزنامه دولتی ایران به موضوع ردصلاحیت مشایی پرداخت و آن را به واقعه کربلا و مصیبت وارده بر حضرت سیدالشهداء ربط داد!

او در بخشی از این سرمقاله به تبیین گفتمان بهار پرداخت و با بیان اینکه گفتمان بهار همان گفتمان انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: این گفتمان فقط در شخص مشایی خلاصه می شود! و هیچ فردی جز ایشان نمی‌تواند گفتمان بهار را ادامه دهد. گفتمان بهاری فقط در آقای اسفندیار رحیم مشایی منحصر است.

وی در ادامه به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب می پردازد و با بیان اینکه می‌خواهم گفتمان رهبری را برای مردم تبیین کنم، اینگونه ادامه می دهد که : گفتمان رهبری این است «من گفتمان احمدی‌نژاد را می‌خواهم!

شریف زاده در ادامه با طرح این سوال که احمدی نژاد کیست؟، می گوید: احمدی‌نژاد امروز کیست؟ خودش گفت: احمدی‌نژاد مشایی است و مشایی احمدی‌نژاد.
_ در ادامه بخش هایی از سرمقاله روزنامه ایران را می خوانید؛

– من می‌خواهم به صراحت خدمت شما عرض کنم که امید را بر اخبار پی‌ریزی نکنید. زمانی که امید را بر اخبار بنا کنیم، پیوسته منتظریم خبری درباره تایید صلاحیت بشنویم و به هر فردی که می‌رسیم، از خبری می‌پرسیم. ما باید امیدمان را بر مبانی اعتقادی و اساس و اصل باورهایمان بنا کنیم. پی‌ریزی امید بر ظاهر واقعه کربلا نبود، ظاهر واقعه که مصیبت بریده شدن گلوی سیدالشهدا(ع) و به زمین افتادن امام حق بود، امید حضرت زینب(س) نه بر سطح و ظاهر؛ بلکه بر زیر پوست و عمق این واقعه پی‌ریزی شده بود. همان عمقی که نجات اسلام وابسته به آن بود. حال باید دید که زیرپوست واقعه ما چیست.

جناب مهندس مشایی و دکتر احمدی‌نژاد فرمودند در رسیدن به واژه بهار، لطف خدا شامل حال ما شد. گفتمان بهار آن مبنا و اصلی است که ما باید امید خود را بر آن پی‌ریزی کنیم.

– ممکن است گفته شود که صحبت درباره امام زمان(عج) و انتظار بسیار بوده و هست … اما با کمی دقت متوجه می‌شوید که بین گفتمان بهار با سخن گفتن دیگران از انتظار تفاوت عمیقی وجود دارد. این همان مبنایی است که باید امیدمان را بر آن پی‌ریزی کنیم.

– گفتمان بهار همان گفتمان انقلاب اسلامی است.

– امروز از گفتمان بهار سخن می‌گوییم که قرائتی صحیح از گفتمان انقلاب اسلامی است.

– احمدی‌نژاد و مهندس مشایی گفتند شامل حال ما شد. این دو بزرگوار فرمودند: خدا به ما لطف کرد که واژه بهار را در گویشمان قرار داد و به ذهنمان آورد.

– اگر می‌خواهید حرکت را ادامه بدهید، باید بهاری شوید. توصیه موکد جناب آقای احمدی‌نژاد و مهندس مشایی این است که بهاری بشویم. بهاری شدن به معنای آن است که گفتمان بهار را باور کنیم. باید این گفتمان در وجودمان شکل بگیرد.

– گفتمان بهار همان حکایت زینب کبری (س) است: «ما رأیت الا جمیلا».

– تکلیف ما ولایتمداری است و اتفاقاً ولایتمداری 35 سال از عمرش می‌گذرد و توسط برخی از مدعیان مصادره شده است!

– رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله جناب آقای احمدی‌نژاد را معیاری نسبی برای انتخاب ساختند. معنای این حرف چیست؟ ایشان فرمودند: دولت بعدی باید همه نقاط مثبت این دولت را داشته باشد و از نقاط ضعف آن به دور باشد. ایشان گفتمان دکتر احمدی‌نژاد را می‌خواهد؛

– اگر نفس کلام رهبر را در این زمینه تبیین کنید، مسائل بسیاری روشن می‌شود.

– احمدی‌نژاد کیست؟ یعنی احمدی‌نژاد امروز کیست؟ خودش گفت: احمدی‌نژاد مشایی است و مشایی احمدی‌نژاد.

– من می‌خواهم گفتمان رهبری برای مردم تبیین شود. گفتمان رهبری این است: من گفتمان احمدی‌نژاد را می‌خواهم.

– رئیس‌ جمهور آمد تا خط بطلانی بر این توطئه بکشد و نشان دهد که نظرشان منحصراً بر جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی است و هیچ فردی جز ایشان نمی‌تواند گفتمان بهار را ادامه دهد.

– نظر آقای احمدی‌نژاد منحصر در آقای مشایی است نه شخص دیگر؛ یعنی شخص دیگری خودش را به احمدی‌نژاد متصل نکند. اشتباه نکنید گفتمان بهاری فقط در آقای اسفندیار رحیم مشایی منحصر است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads