کد خبر: 26282 - تاریخ: شنبه، 25 می 2013 - 11:37

حلقه ماسونی برای بی‌ثبات سازی‌انتخابات

خوبان خبر: حلقه ماسونی لندن پس از جلسه مشترک با افسران سازمان جاسوسی انگلیس با توجه به اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان خط جدیدی را برای القای بحران و عدم مشروعیت انتخابات به پیاده نظام فتنه در داخل ابلاغ کردند.

به گزارش خوبان به نقل از دیده‌بان، برخی از عناصر جریان فتنه که پس از فتنه 88 از کشور گریخته و ساکن انگلیس هستند و ارتباط نزدیکی نیز با حلقه ماسونی لندن و سرویس حلقه ماسونیجاسوسی این کشور دارند طی پیام‌هایی پس از اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت‌ها از سوی شورای محترم نگهبان خطوط جدید برای هیجانی کردن فضا و ایجاد بی ثباتی سیاسی را به پیاده نظام خود در داخل کشور ابلاغ کردند.

در همین راستا «محمدرضا.ج» عضو سابق شاخه جوانان حزب منحله مشارکت فرزند مدیر مسئول یکی از نشریات زنجیره‌ای دوره دوم خرداد طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک از دوستان و هم‌قطاران خود در داخل خواسته تا دو کاندیدای تایید صلاحیت شده نزدیک به جریان اصلاح‌طلب-فتنه را در صورت احراز صلاحیت نشدن کاندیدایی که در دقیقه 90 ثبت نام کرد به انصراف از کاندیداتوری تحریک و تهییج کنند.

به خوبی مشخص است که این فتنه‌گر فراری که پس از فرارش از کشور از همسرش در انگلیس جدا شد و همسر سابق وی نیز در آن‌جا حال و روز خوبی ندارد، ماموریتی برای القای این خط به داخل کشور داشته و به نظر می‌رسد که این پیام نتیجه نشست حلقه ماسونی لندن با افسران سازمان جاسوسی MI6 بوده که در راستای ایجاد بحران و القای بی‌اعتمادی به نظام صورت گرفته است.

در واقع سازمان‌های جاسوسی دشمن پس از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها تلاش می‌کنند تا با استفاده از بازوهای جنگ روانی خود مشروعیت انتخابات پیش رو را زیر سئوال ببرند.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads