کد خبر: 26236 - تاریخ: جمعه، 24 می 2013 - 20:36

سرهنگ سیمائی در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر؛

دشمن می خواهد یک شخص ناکارآمد و ضعیف رئیس جمهور ما باشد.

خوبان خبر: مراسم سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر و ولادت حضرت علی علیه السلام صبح روز گذشته توسط حوزه بسیج خواهران خمام در سالن شهید حق شناس برگزار گردید.

به گزارش خوبان: مراسم سالگرد حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و ولادت حضرت علی علیه السلام روز گذشته در کانون شهید حق شناس برگزار گردید.

این مراسم که صبح پنج شنبه (1392/3/2) توسط حوزه بسیج خواهران خمام برگزارگردید، سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در آستانه یک حماسه بزرگ دیگر در 24 خرداد ماه سال جاری قرار داریم.

SAM_4043

وی ادامه داد: با توجه به عِده و عٌده دشمنان اسلام و نوپا بودن نظام اسلامی از یک سو و آماده نبودن نیروهای مسلح ما از سوی دیگر، عملیات بیت المقدس جزء نخستین عملیات هایی بود که ارتش و سپاه انسجام خاصی پیدا کرده بودند، در نتیجه درست در جایی که هیچ کس فکرش را نمی کرد به پیروزی رسیدیم.

سرهنگ سیمائی با اشاره به فتوحات و غنیمت های سپاه اسلام در عملیات بیت المقدس گفت: در این عملیات 285 تانک، 2 هلی کوپتر، 28 تیپ رزمی دشمن ، 19000 اسیر از دشمن به تصرف ارتش ما درآمد و 40 فروند از هواپیماهای دشمن مورد اصابت پدافند ما قرار گرفت.

وی افزود: و این به این خاطر بود که دست غیب همراه رزمندگان ما بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد، شهید شاخص فتح خرمشهر را شهید محمد جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر دانست و اضافه کرد: آسایش امروز ما مرهون تلاش ها و فداکاری های این عزیزان است.

SAM_4067

وی شرایط امروز جامعه را جنگیدن با دشمن در چندین جبهه دانست و افزود: امروز تیر و ترکشی در کار نیست.

سرهنگ سیمائی نظام سرمایه داری غرب را در حال فروپاشی دانست و تصریح کرد: فرصت خوبی است تا بتوانیم تمدن اسلامی را که جزو خواسته های رهبر معظم انقلاب است به عنوان الگو معرفی و صادر کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد علت دست به سلاح نبردن آمریکا در شرایط کنونی را امید نداشتن آن ها به این کار دانست و ادامه داد: اگر آمریکا روزنه ای مثل عراق و سوریه داشت ، قطعاً این کار را انجام می داد. چالش هایی که آمریکا با آن مواجه است، تجربه شکست نبرد در جنگ 33روزه، 22 روزه، 8 روزه و جنگ سوریه ، آن ها را ترسانده است.

SAM_4069

وی ادامه داد: تلاش های متوالی آمریکا برای به زانودرآوردن جمهوری اسلامی نشان می دهد  که طرف مقابل آن ها یک کشور قدرتمند است و با یک موشک و گلوله از بین نمی رود.

سرهنگ سیمائی در ادامه با اشاره به درپیش بودن انتخابات، هدف دشمن را تضعیف ولایت فقیه، جلوگیری از پیشرفت نظام و تخریب ارگان های وابسته به نظام نظیر بسیج و سپاه دانست و افزود: ما باید تلاش کنیم تا عکس این ها اتفاق بیفتد. رهبر معظم انقلاب در حل همه ی گره های نظام نقش ویژه ای دارند و حضور پررنگ ما در پای صندوق های رای ، اقتدار ما در عرصه ی بین المللی و قدرت چانه زنی ما با کشورهای دیگر را بیشتر می کند.

SAM_4078

وی در پایان وظیفه خواهران بسیجی در عرصه ی انتخابات را ، ترغیب حضور افرادی که تا کنون در صحنه ی انتخابات شرکت نداشته اند دانست.

این مراسم با مولودی خوانی و تقدیر از خواهر شهید محمود صادقی – شهید بزرگواری که در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد- به اتمام رسید.

SAM_4111

SAM_4046

SAM_2468

SAM_4057

SAM_4087

SAM_4108

SAM_4109

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads