کد خبر: 26181 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 می 2013 - 20:18

وزیر کار:

الحاق جنگل شفارود به کارخانه چوکا پیگیری می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دغدغه مسئولان و مردم گیلان در توسعه کارخانه چوکا، گفت: مباحث مربوط به الحاق جنگل شفارود به کارخانه چوکا را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، اسدالله عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه پیگیری توسعه کارخانه چوکا با تبریک میلاد علی (ع) اظهار کرد: بخشی از کارخانه چوکا متعلق به صندوق بازنشستگی کشور و تامین اجتماعی است.chooka

وی گیلان را دارای جنگل‌های ملی و بین‌المللی خواند و افزود: وضعیت جنگل‌های این استان در اکوسیستم منطقه تاثیرگذار بوده و تأسیس کارخانه چوکا در مدیریت بهره‌برداری از جنگل بسیار مهم است.

وزیر کار با اشاره به سوء‌مدیریت کارخانه چوکا در سال‌های گذشته، اذعان کرد: اکنون وارث شرایط گذشته در کارخانه چوکا هستیم و ساماندهی آن در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اینکه دست فرصت‌طلبان را از کارخانه چوکا قطع می‌کنیم، افزود: مسئولان تلاش می‌کنند کارخانه چوکا به نقطه مطلوب برسد.

عباسی نیاز سالانه چوب کشور برای تأمین کاغذ داخلی را 5 میلیون تن اعلام کرد و گفت: عدم تدبیر برای شرکت‌های سلولزی موجب نابودی آنها می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نباید به دنبال فروش اموال وزارتخانه باشند.

وزیر کار با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کارخانه چوکا به دست افراد متخلف بیفتد، تصریح کرد: استاندار مدیر تام‌الاختیار دولت در منطقه است و کسی حق دخالت بر امور کارخانه چوکا را ندارد.

وی خواستار افزایش ظرفیت کارخانه چوکا شد و خاطرنشان کرد: خارج کردن کارخانه چوکا از وضعیت زیان‌ده نیازمند حمایت است.

عباسی خواستار راه‌اندازی بخش‌های راکد کارخانه چوکا شد و اذعان کرد: حفظ جنگل شفارود با توسعه کارخانه چوکا امکانپذیر است و باید از آن استفاده بهینه شود.

وی توسعه کارخانه چوکا را دغدغه تمام مردم و مسئولان گیلان خواند و یادآور شد: الحاق جنگل شفارود به کارخانه چوکا پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/54


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads