کد خبر: 26147 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 می 2013 - 10:37

فرمانده انتظامي بندر انزلي خبرداد:

دستگیری زوج جوانی که در انزلی به سرقت خودرو مشغول بودند + عکس

خوبان خبر: فرمانده انتظامي شهرستان بندر انزلي استان گيلان از دستگيري زوج سارق خودرو در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين زوج جوان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، سرهنگ پاسدار هرمز عشقي فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: كارآگاهان آگاهي در پي دريافت خبري مبني بر تردد مشكوك يك زوج جوان مسافر به يك سوئيت اجاره اي، بررسي اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي بيان داشت: كارآگاهان آگاهي با تحقيقات نامحسوس شبانه روزي پليسي پي بردند كه اين زوج جوان با سرقت خودرو از تهران و شهرستانهاي ديگر و انتقال آن به سوئيت اجاره اي خود، اقدام به سرقت لوازم داخلي خودر نموده و اين وسايل را به صورت خرد به فروش مي رسانند.

سرهنگ هرمز عشقي با بيان اينكه اين زوج جوان مسافر در اقدامي غافلگيرانه توسط كارآگاهان با يك دستگاه خودروي پرايد مسروقه از تهران دستگير شدند، بيان داشت: اين دو متهم در تحقيقات تكميلي پليس در مقابل دلايل و مستندات پليس چاره اي جز بيان حقايق نداشته و به جرم خود اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان انزلي در پايان با بيان اينكه اين زوج جوان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند، از شهروندان اين شهرستان خواست، در صورت برخورد با موارد مشكوك مراتب را سريعا با مركز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع داده و پليس را در اجراي بهتر وظايف و تامين امنيت شهروندان ياري نمايند.

zoje saregh

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads