کد خبر: 26132 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 می 2013 - 00:53

شکار افسران صهيونيست توسط رزمندگان مقاومت/ شبکه موساد در القصير منهدم شد

خوبان خبر: در پي عمليات بزرگ و پاکسازي شهر استراتژيک “القصير” در سوريه و انهدام يک شبکه فعال سازمان جاسوسي رژيم اسرائيل (موساد) در اين شهر، چند افسر بلندپايه صهيونيست به اسارت رزمندگان محور مقاومت درآمدند.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، در پي حمله ارتش سوريه به مقر مخفي موساد در “القصير” که کار لجستيک نظامي و حمايت امنيتي از شورشيان مسلح و تروريست‌هاي تکفيري فعال در سوريه را بر عهده داشته‌اند، چند افسر رژيم صهيونيستي به نام‌هاي سرهنگ “ابيغال سيبيل”، سرهنگ ستاد “ريکسون گابي”، “جسيکا فاران” مهندس ارتباطات و “فابيو سانتوس” کارشناس صهيونيست برزيلي‌الاصل، به دست رزمندگان محور مقاومت افتادند.

ديروز نيز در خبري اعلام شد که ده‌ها تن از افسران اسرائيلي، انگليسي، فرانسوی، بلژیکی، هلندی و قطری در سوريه در دام رزمندگان ارتش سوريه گرفتار شدند.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نيز ديروز عکسي منتشر کرد که نشان مي‌داد يک خودوری زرهي ساخت رژيم صهيونيستي که توسط شورشیان استفاده می‌شد را منتشر کرد.

روزدوشنبه، تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد، نیروهای دولتی ارتش ملی سوریه در جریان جنگ خود با گروه‌های مسلح تروریست در شهر “القصیر” درغرب سوریه موفق شدند یک دستگاه جيپ نظامی رسمي ارتش رژيم صهيونيستي را که پلاک‌ها و جملات عبري بر روي آن حک شده بود، مصادره کنند.

رژيم صهيونيستي به‌تازگي در حملات موشکي و هوايي به مراکز نظامي و پژوهشي در حومه دمشق، علناً حمايت خود را از تغيير توازن قوا به سود تروريست‌هاي بيگانه در سوريه اثبات کرده بود.

شبکه تلويزيوني “فاکس‌نيوز” آمريکا نيز ديشب در گزارشي، با اذعان به حمايت‌هاي علني و رسمي رژيم صهيونيستي از گروهک موسوم به “جبهة النصرة” و “ارتش آزاد سوريه”، تصاويري از حضور افسران صهيونيست در سوريه را پخش کرد.

در گزارش مستندي که از اين شبکه پخش شد افسران صهيونيست در حال حمايت و کمک به اعضاي گروهک وهابي “جبهة النصرة لأهل الشام” و حضور در صحنه درگيري نظامي بين اعضاي گروهک ارتش آزاد و ارتش سوريه ديده مي‌شوند.

پيش از اين و در اواخر پاييز پارسال نيز نشريه انگليسي “ساندي‌تايمز” به نقل از منابع نظامي و جاسوسي رژيم صهيونيستي فاش کرده بود که نيروهاي ويژه ارتش اسرائيل عملاً در عمليات‌هاي تخريبي عليه ارتش سوريه مشارکت دارند و به مخالفان کمک مي‌کنند.

همچنين “موتي کاهانا” رئيس جمعيت صدقات صهيونيستي در حاشيه گردهمايي مؤسسه مطالعات خاور نزديک واشنگتن، در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه صهيونيستي “يديعوت‌آحارونوت” با اذعان به اينکه لابي‌هاي صهيونيستي، حامي شورشيان سوريه هستند، گفت: «ما يهوديان و صهيونيست‌ها به “آزاديخواهان” در سوريه کمک مي‌کنيم.»

وي که پرچم تروريست‌هاي تکفيري سوريه را برافراشته بود، مقابل نقشه سوريه ايستاد و گفت: «با افتخار مي‌گويم که خود من تا کنون دست‌کم 100هزار دلار به يک صندوق حامي ليبرال‌هاي فعال در سوريه پرداخت کرده‌ام.»

کاهانا با بيان اينکه مسؤوليت انتقال کمک‌هاي مالي لابي‌هاي صهيونيستي به مخالفان دولت سوريه را بر عهده دارد، ادامه داد: «براي من رفتن به سوريه و کمک به سازمان‌هاي ليبرال اين کشور، بسيار آسان است همان‌گونه که به تل‌آويو مي‌روم و مي‌آيم.»

وي گفت: «ما تا کنون هزاران دلار طي دو سال اخير براي مخالفان سوريه جمع‌آوري کرده و به اين کشور انتقال داده‌ايم و خودم مسؤول انتقال اين اموال هستم.»

دولت سوريه پيش از اين، با محکوم‌کردن مداخلات رژيم صهيونيستي در ورود به جنگ سرّي عليه اين کشور، اعلام کرد که بازرگانان اين رژيم و يهوديان آمريکايي، صندوق‌هايي براي حمايت از تروريست‌ها در سوريه راه‌اندازي کرده‌اند.

 

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads