کد خبر: 26019 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 می 2013 - 18:37

گام سوم فتنه در گیلان؛

ایجاد نا آرامی در گیلان در صورت عدم احراز صلاحیت کاندیدای مورد نظر

خوبان خبر: اگرچه یقیناً این جریان فکری ، نفوذ قابل توجهی بین دانشجویان ندارد و خبرها نیز حکایت از ناامیدی و انصراف فتنه گران از دانشگاه دارد. اما این قشر فرهیخته جامعه (همچنان که از اخبار به گوش می رسد) حتماً یکی از اهداف فتنه گران خواهند بود.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، شورای نگهبان امروز اسامی کاندیداهایی که صلاحیت آنها احراز شده است را به وزارت کشور اعلام می نماید و وزارت کشور با توجه به دو روز مهلت قانونی ، امروز و یا فردا این اسامی را رسماً اعلام می نماید.

با توجه به سابقه و خصوصیات برخی افراد عدم احراز صلاحیت آنها قریب به ذهن می باشد. اما پایبندی به قانون و التزام به رأی شورای نگهبان از جمله خواسته های مردم است که از همه کاندیداها انتظار می رود.

fetne

متأسفانه شنیده هایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه کانون های فتنه در گیلان در نظر دارند در صورت عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداهای مورد نظر خود ، فضای تشنج و ناآرامی را در جامعه گسترش دهند. و چنانچه سابقه فعالیت آنها در استان و کشور نشان می دهد تا کنون همواره هدف اولیه آنها جوانان و خصوصاً دانشگاه بوده است. ودلیل آن هم پتانسیل و انرژی بالا و همچنین قابلیت تحریک پذیری سریع جوانان می باشد.

لذا با توجه به تعطیلی دانشگاه ها هنگام برگزاری انتخابات ، بهترین و تنها فرصت برای شروع نا آرامی ها را باید همین اتفاق دانست.

اگرچه یقیناً این جریان فکری ، نفوذ قابل توجهی بین دانشجویان ندارد و خبرها نیز حکایت از ناامیدی و انصراف فتنه گران از دانشگاه دارد. اما این قشر فرهیخته جامعه (همچنان که از اخبار به گوش می رسد) حتماً یکی از اهداف فتنه گران خواهند بود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads