کد خبر: 25843 - تاریخ: یکشنبه، 19 می 2013 - 20:21

حجت الاسلام پناهیان: رییس جمهوری انتخاب کنیدکه ذره ای بوی آیت الله بهجت دهد

خوبان خبر: حجت الاسلام پناهیان با مقایسه عظمت امثال آیت الله بهجت با حقارت بعضی سیاسیون خودخواه که می گویند ما با دشمنان اسلام و اسرائیل کاری نداریم، ابراز نمود: آیا بوی تعفن و حقیر بودن از این کلام به مشام نمی رسد؟ این در حالی است که این افراد خودشان را در حد کاندیدای ریاست جمهوری کشور می دانند.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان عصر روز شنبه در چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت فومنی(ره) که در مهدیه رشت و به همت هیأت روضات الحسین(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حضرت رسول اکرم (ص) در هنگام رکوع عظمت خدا را مشاهده می کردند و نمی توانستند سر از رکوع بردارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ذکر محوری نماز، الله اکبر است، خاطرنشان کرد: اذکار دیگر نماز تعبیر دیگری از الله اکبر است.

پناهیان همچنین تصریح کرد: “از آیت الله بهجت(ره) می پرسیدند چه کنیم؟ می فرمودند: نماز اول وقت” نماز یعنی با ادب در مقابل خدا ایستادن. اگر مومن نماز را با توجه بخواند، در واقع روحش عظمت پیدا کرده است.

1

وی با اشاره به اینکه وقتی در عراق انفجاری رخ می داد، آیت الله بهجت در درس و استفتائات، حالشان بد می شد، ابراز نمود: داشتن سعه صدر، دلسوز بودن و خودخواه نبودن انسان را به اینجا می رساند.

پناهیان با مقایسه عظمت امثال آیت الله بهجت با حقارت بعضی سیاسیون خودخواه که می گویند ما با دشمنان اسلام و اسرائیل کاری نداریم، ابراز نمود: آیا بوی تعفن و حقیر بودن از این کلام به مشام نمی رسد؟ این در حالی است که این افراد خودشان را در حد کاندیدای ریاست جمهوری کشور می دانند. باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که ذره ای بوی آیت الله بهجت بدهد.

پناهیان با اشاره به علل پیروزی لبنان از زبان رزمندگان حزب الله اشاره نمود که می گفتند ما به واسطه دو دلیل توانستیم مقاومت کنیم ، اول فرمان امام خامنه ای و دوم پیام آیت الله بهجت که فرمودند : من دعایتان می کنم . در زمانی که در اوج جنگ بودیم آیت الله بهجت پیام دادند که شما پیروزید و این پیام برای رزمندگان بسیار روحیه بخش بود.

وی با بیان اینکه هیچ کسی قبل از انقلاب به اندازه آیت الله بهجت با امام همراهی نکرد، خاطرنشان کرد: آیت الله بهجت نفر دوم در راهبری معنوی جامعه بودند و به لحاظ همراهی با امام در قبل و بعد از انقلاب نقش بی بدیلی داشت و نفس ایشان عالم انقلابی و شهید می ساخت و کمکی که آیت الله بهجت بر سر سجاده دعا به امام خامنه ای می کردند، رکن نظام بود.

وی در ادامه بیان نمود: وقتی ایشان از دنیا رفتند، حضرت آقا فرمودند که ما تکیه گاه خود را از دست دادیم.

پناهیان گناه را ویژه انسان‌های حقیر برشمرد و گفت: خدا کشور را از دست سیاسیون ضعیفی که می‌خواهند ذلیلانه با آمریکا رابطه برقرار کنند، نجات دهد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: وابستگی به عظمت الهی انسان را بزرگ می کند اما بعضی از سیاسیون ذلیل و حقیر به دلیل دوری از خداوند می‌خواهند با آمریکا رابطه برقرار کنند. چون حقیرند و تکیه بر عظمت پروردگار ندارند.

وی با تأکید بر اینکه دعا نکردن برای مسلمانان باعث می شود که مشکلات آنها به شما نزدیک شود، افزود: سیاسی بودن چیزی جز این نیست. انسانهای کوچک در سیاست ذلیل اند و صداقت و صلابت ندارند.

2

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads