کد خبر: 25831 - تاریخ: یکشنبه، 19 می 2013 - 18:14

محمد رویانیان خبر داد؛

پاسخ مثبت دایی برای حضور در پرسپولیس

خوبان خبر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از مذاکره با علی دایی و پاسخ مثبت این مربی برای حضور در پرسپولیس خبر داد. این درحالی است که قرار است امروز یکشنبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بین علی دایی، ابراهیم‌زاده و محمد مایلی‌کهن یک نفر را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کند.

به گزارش خوبان: محمد رویانیان در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: همانطور که روز شنبه در daeiبین خبرنگاران اعلام کردم احتمال گزینه سومی هم هست، عصر روز شنبه صحبت‌هایی را با علی دایی داشتیم و ایشان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

وی همچنین اضافه کرد: دایی مربی خوب، با دانش و باتجربه‌ای است که اگر 3 سال به او فرصت داده شود و از این مربی حمایت شود، می‌تواند جزو مربیان و سرمایه‌های بزرگ باشگاه پرسپولیس شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اضافه شدن علی دایی به گزینه‌های پیشین باعث تاخیر در تعیین انتخاب سرمربی پرسپولیس می‌شود؟، اظهار داشت: نه قطعا تا پایان روز یکشنبه (امروز) سرمربی را مشخص می‌کنیم.

طبق اعلام محمد رویانیان در نشست امروز یکشنبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بین‌‎ منصور ابراهیم‌زاده، محمد مایلی‌کهن و علی دایی، یک نفر به عنوان سرمربی فصل آینده سرخپوشان معرفی خواهد شد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads