کد خبر: 25693 - تاریخ: شنبه، 18 می 2013 - 11:53

گام دوم فتنه، گیلان بسمت ایجاد ناآرامی

ورود سایتهای رژیم صهیونیستی و فتنه گر در پروژه ایجاد ناآرامی قبل از انتخابات در گیلان

خوبان خبر: پوشش سریع خبر تحریف شده اتفاق روز گذشته نشان می دهد کانون فتنه گیلان وظیفه خود که طی نمودن گام به گام و مرحله به مرحله مسیر ایجاد ناآرامی قبل از انتخابات است ، را شروع نموده است

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، شاید روز گذشته را بتوان اولین گام کانون فتنه در گیلان ثبت نمود. روز گذشته (پنجشنبه) گروهی از افراد که در فتنه 88 و قبل از آن سابقه بسیار تاریکی از خود بجای گذاشته اند و در این انتخابات با سنگر گرفتن در پشت یکی از کاندیداهایی ریاست جمهوری سعی در ایجاد فتنه دوباره در گیلان دارند ،علیرغم مخالفت مراجع قانونی و عدم صدور مجوز جهت برپایی این میتینگ همچنان بر خواسته غیر قانونی خود اصرار ورزیده و مقدمات برای برپایی این مراسم را تهیه دیدند.

اما با اطلاع نیروی انتظامی و دستور دستگاه قضایی از این امر غیر قانونی با آرامش کامل جلوگیری بعمل آمد. و با حکم رسمی دادستانی محل برگزاری در ساعت 14:30 با حضور نیروی انتظامی پلمب گردید و بعد از آن حتی برگزار کنندگان این نشست غیر قانونی بیانیه هایی را نیز بین مردم پخش نمودند .

fetne
پرونده روشنی که این افراد در زمینه افروختن آتش اختلافات و فریب برخی مردم و ایجاد نا آرامی در سال 88 داشتند و اصرار بر برپایی این جلسه علی رغم مخالفت و تذکر مراجع قانونی مشخص می نماید که هدف این کانون، ایجاد فتنه جدید و نا آرامی قبل از انتخابات در گیلان است.

در پی اتفاقات روز گذشته سریعاً سایتهای صهیونیستی ضد انقلاب و سخنگوی رسمی فتنه 88 نیز با پوشش خبری این اتفاق ، ابتدا در دروغی روشن این جلسه را قانونی قلمداد نمودند (در حالیکه هیچگونه مجوزی جهت برپایی مراسم دریافت نشده بود) . دوم اینکه سعی نمود با نسبت دادن ممانعت نیروهای انتظامی از برگزاری این برنامه به افرادی که از آنها بعنوان لباس شخصی یاد نمود، با بازسازی ادبیات فتنه گرانه ، گام دوم فتنه یعنی موج خبرسازی را راه بیاندازد.

پوشش سریع خبر تحریف شده اتفاق روز گذشته توسط سایت های صهیونیستی “بالاترین” ، سایت رسمی فتنه “کلمه” سایت گروه غیر قانونی ملی مذهبی و… نشان می دهد کانون فتنه گیلان وظیفه خود که طی نمودن گام به گام و مرحله به مرحله مسیر ایجاد ناآرامی قبل از انتخابات است ، را شروع نموده و بعد از انجام وظیفه کانون فتنه ،حال رسانه های ضد انقلاب گام دوم یعنی حمایت کامل خود و ایجاد موج خبری را در دستور کار خود قرار داده اند. به نظر می رسد این پروژه در شکلهای مختلف تکرار یابد.

 

انتهای پیام/489


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads