کد خبر: 25447 - تاریخ: دوشنبه، 13 می 2013 - 23:55

یک نامزد به نفع مشایی کنار رفت

خوبان خبر: علی اکبر جوانفکر با صدور بیانیه‌ای به نفع مشایی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، گزیده بیانیه‌ای که طی آن جوانفکر انصراف خود را اعلام کرد، به این شرح است:

323332_363
“اینجانب به عنوان یک عضو بسیار کوچک از پیکره عظیم ملت نستوه ایران ، راه نجات را در ادامه دولت مردمی ، انقلابی و ارزشی دکتر احمدی نژاد می دانم و از همین رو در احترام به نظر و تشخیص ایشان ، ضمن استعفا از نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، از عموم مردم ، علاقمندان و هواداران عزیز دعوت می کنم تا در 24 خردادماه با انتخاب مهندس اسفندیار رحیم مشایی ، فرصت لازم را برای برداشتن گامهایی بلندتر در مسیر عزت ، پیشرفت ، سرافرازی ، شکوفایی و آبادانی کشور فراهم آورند و با انتخاب صحیح و هوشمندانه خود ، مانع از حاکم شدن اراده عناصر فسیل شده و از رده خارج ، بر سرنوشت ملت ایران و فرصت سوزی های غیرقابل جبران شوند. ”

***

گفتنی است شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، علی‌اکبر جوانفکر را به تحمل یک سال حبس تعلیقی و 3 سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم کرد.

جوانفکر در خصوص اتهام انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی در ویژه‌نامه «خاتون» به 6 ماه حبس و در مورد اتهام انتشار مطالب و تصاویر خلاف عفت عمومی در این ویژه‌نامه به 6 ماه حبس محکوم شد که بر اساس این رای، وی مجموعاً به تحمل یک سال حبس محکوم شد.
علی اکبر جوانفکر در ابتدای نیمه دوم سال گذشته به زندان اوین منتقل شد.
غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور درباره ثبت‌نام علی‌اکبر جوانفکر در انتخابات ریاست جمهوری به رغم عدم اتمام دوران محکومیتش اظهار داشت: تا جایی که می‌دانم جوانفکر با دستور دادستان در مرخصی از زندان به سر می‌برد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads