کد خبر: 25304 - تاریخ: یکشنبه، 12 می 2013 - 19:49

مسئول کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان استان در مصاحبه با خوبان خبر:

آینده ی خوبی را برای کشتی خمام پیش بینی می کنم/ باید هدایتی حمایت شود

سید ابوطالب فخرالدینی: من خودم را یک خمامی می دانم. چون چهارسال اینجا زحمت کشیدم و همین آقایانی که در این جا مربی گری می کنند نمی گویم شاگردهای من بوده اند، دوستان و عزیزان من بوده اند که این باعث افتخار من است که این عزیزان در اینجا هستند.

به گزارش خوبان: با توجه به برگزاری مسابقات کشتی نونهالان استان در بخش خمام، خبرنگار خوبان خبر در مصاحبه با سید ابوطالب فخرالدینی مسئول کمیته فنی این مسابقات نظر ایشان را در خصوص سطح کیفی این مسابقات جویا شد.

وی گفت: در ابتدا از هیئت کشتی خمام تشکر می کنم که زحمت کشیده و متحمل این هزینه شده است. مسابقات از نظر کیفی در سطح خیلی بالایی برگزار شد و بنده آینده خوبی را برای نونهالان و کشتی گیلان پیش بینی می کنم. در همین جا هم جا دارد یک تشکر ویژه از صدا و سیما داشته باشم . این دومین باری است که مسابقات را تحت پوشش قرار می دهند. من از همین جا به شما قول می دهم که اگر این مسابقات پخش زنده شود، در جذب افراد به کشتی خیلی می تواند موثر باشد.

DSC05888

فخرالدینی ادامه داد: بنده این موضوع را به عینه دیدم که وقتی کشتی لیگ را برگزار کردیم و این مسابقات تحت پوشش صدا و سیما قرار گرفت در پایان با استقبال گسترده ای برای ثبت نام در کشتی مواجه شدیم . همچنین از آقای هدایتی مسئول هیئت کشتی خمام تشکر می کنم که خیلی زحمت کشیدند. از زمانی که ایشان آمدند کشتی گیلان یک تکانی خورده و از مسئولین نیز خواهش می کنم که ازایشان حمایت کنند.

وی در پاسخ به این که چه عاملی را در قهرمانی کشتی فرنگی خمام موثر می داند گفت: این مربوط می شود به اداره ورزش و جوانان ، هیئت کشتی و مربیان زحمتکش خمامی آقایان صفری و خرمی و بقیه دوستانی که در کشتی هستند و من خیلی به این موضوع افتخار می کنم . من خودم را یک خمامی می دانم. چون چهارسال اینجا زحمت کشیدم و همین آقایانی که در این جا مربی گری می کنند نمی گویم شاگردهای من بوده اند، دوستان و عزیزان من بوده اند که این باعث افتخار من است که این عزیزان در اینجا هستند.

کشتی گیران خمام در این مسابقات خیلی خوب کار کردند و من آینده ی درخشانی را برای کشتی خمام پیش بینی می کنم.

وی همچنین در خصوص آینده کشتی استان اظهار داشت: برمی گردم به ابتدای صحبت هایم. اگر از کشتی حمایت بشود و اردوهای کوتاه مدت و بلند مدت برگزار شود و همچنین با حمایت مسئولین و با داشتن یک اسپانسر خوب که البته منظور اسپانسرهای در فوتبال نیستند. بلکه یک خیری پیدا شود و برای حمایت از کشتی پاپیش گذارد تا کشتی استان آینده خوبی را پیش روی خود داشته باشد.

 

انتهای پیام/717


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads