کد خبر: 25251 - تاریخ: شنبه، 11 می 2013 - 20:50

درگیری در سالن وزارت کشور پس از پایان صحبت مشایی/ درگیری شدید بین خبرنگاران

خوبان خبر: پس از پایان صحبت مشایی در سالن 600 نفره وزارت کشور قدیری ابیانه به صورت خودسرانه پشت جایگاه قرار گرفت تا مطالبی علیه مشایی بیان کند که در این حین یکی از حامیان مشایی مانع سخنان قدیری ابیانه شد، که باعث درگیری شد.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن: اسفندیار رحیم مشایی که به همراه رئیس جمهور در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافته بود، پس از ثبت نام به سالن 600 نفره وزارت کشور آمد و در جمع خبرنگاران دیدگاه های خود را بیان کرد.

پس از سخنان مشایی، احمدی نژاد نیز نکاتی را مطرح کرد و سپس مشایی و رئیس جمهور سالن را ترک کردند.

قدیری ابیانه که برای ثبت نام در انتخابات در سالن وزارت کشور حضور داشت به صورت خودسرانه به جایگاه مصاحبه رفت و در حال طرح مطالبی علیه مشایی بود. در این حین یکی از حامیان مشایی به جایگاه رفت و مانع سخنان قدیری ابیانه شد.

فرد مذکور میکروفن هایی شبکه های خبری که در جایگاه نصب شده بودند را با دست خود انداخت. فرد مذکور بعد از این عمل قصد ترک کردن سالن را داشت، که برخی از افراد با شخص مذکور درگیر شدند. این زد و خورد به گوشه ای از سالن کشیده شد.

عامل این اغتشاش و درگیری سخنرانی خودسرانه قدیری ابیانه در سالن وزارت کشور بود. مسئولین وزارت کشور قدیری ابیانه را به بیرون از سالن هدایت کردند.

درگیری شدید بین خبرنگاران

پس از این ماجرا برخی از خبرنگاران اصولگرا با حامیان مشایی که در سالن حضور داشتند در گیر شدند و همدیگر را به باد کتک گرفتند.

این زد و خورد ها برای دقایقی ادامه داشت که در نهایت با دخالت مسئولین حراست وزارت کشور پایان یافت.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads