کد خبر: 25150 - تاریخ: جمعه، 10 می 2013 - 22:16

نقش یک کاندیدای فعلی ریاست جمهوری در انعقاد قرارداد؛

پشت پرده ورود اپراتور سوم تلفن همراه به ایران

خوبان خبر: دولت اعم از وزارت اطلاعات، صاایران و …. معتقد بودند که باید به ترکیه واگذار شود و حتی مصوبه گرفتند اما نهایتا با اقداماتی که آن فرد و البته با نفوذش انجام داد قرار داد با آفریقای جنوبی بسته شد.

یک منبع اصلاح طلب در گفت وگویی اظهارات جالبی در مورد یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری داشت که جالب توجه به نظر می رسد.1

به گزارش خوبان به نقل از سراج24، این منبع اصلاح طلب گفت: “…. خاتمی از خیلی سیاست های این آقا که الان کاندید شده ناراحت بود. اما چون فرد مذکور ارتباطلا خیلی خوبی با هاشمی رفسنجانی داشت خاتمی از مخالفت با او ترس داشت و نظارت خودش را اعمال نمی کرد”.

وی در ادامه به نکته مهمی اشاره کرد که می تواند همین امروز هم مورد بررسی قرار بگیرد.

این منبع اصلاح طلب نزدیک به خاتمی با اشاره به نارضایتی خاتمی از کاندیداتوری این فرد گفت: “جریان اپراتور سوم تلفن همراه یکی از مواردی بود که خاتمی نتوانست کار مهمی انجام بدهد . کاندیدای فعلی ریاست جمهوری طرفدار آفریقای جنوبی بود اما دولت اعم از وزارت اطلاعات ، صاایران و …. معتقد بودند که باید به ترکیه واگذار شود و حتی مصوبه گرفتند اما نهایتا با اقداماتی که آن فرد و البته با نفوذش انجام داد قرار داد با آفریقای جنوبی بسته شد”.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads