کد خبر: 24927 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 می 2013 - 10:28

تصاویر (+18)/ بخشش اعدامی پس از آویزان شدن از طناب دار

دقایقی پیش عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی پای چوبه دار در حین اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

به گزارش خوبان به نقل از شوک، در حالی که حکم اعدام عامل شهادت بابک شکفته سرباز نیروی انتظامی در حال اجرا بود،بعد از گذشت چند ثانیه از اجرای این حکم و در حالی که فرد محکوم به اعدام در بالای دار مجازات در حال جان دادن بود با فریاد رضایت از سوی خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

فرمانده پليس مشهد در اين خصوص گفت: سرباز وظيفه بابک شکفته که همراه اکيپ گشت پاسگاه سلطان آباد مشهد به منطقه اي معروف به نهر گناباد واقع در 25 کيلومتري حوالي چناران اعزام شده بود در عمليات ردزني و دستگيري يکي از سارقان شرور که 40 روز قبل از زندان آزاد شده است به درجه رفيع شهادت نائل شد.

سرهنگ احد کريمي گفت: اکيپ گشتي پاسگاه سلطان​آباد، اين سارق حرفه اي و يکي از همدستانش را داخل خودروي سواري پرايد غافلگير کردند، با توقف خودرو متهم 28 ساله از پرايد پياده شد و قصد فرار داشت که در اين لحظه ماموران به تعقيب او پرداختند.
وي اظهار داشت: زماني که سرباز وظيفه بابک شکفته براي دستگيري متهم وارد عمل شده با مقاومت او روبه رو شده و سارق حرفه اي به وسيله چاقو، اين سرباز رشيد را از ناحيه دست و سينه مجروح کرده است. در نتيجه يکي ديگر از ماموران انتظامي که او نيز از ناحيه دست بر اثر ضربه چاقوي متهم زخمي شده بود متهم را دستگير کرد.

سرهنگ احد کريمي گفت: پيکر مجروح وظيفه بابک شکفته بلافاصله به بيمارستان طالقاني مشهد اعزام شد اما او بر اثر شدت جراحات وارده در مسير بيمارستان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

سرهنگ احد کريمي با اشاره به اين مطلب که در بازرسي اوليه از متهم مقاديري شيشه، يک قبضه چاقو، يک قبضه ساطور و افشانه فلفلي نيز کشف شده است، گفت: تاکنون دو تن ديگر از همدستان عامل شهادت سرباز پليس دستگير شده اند و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

اين درحالي است که سرهنگ بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي نيز در اين باره به شوک گفت: کارآگاهان پليس آگاهي نيز به دستور قاضي علي موحدي راد تحقيقات خود را درباره اين پرونده آغاز کرده اند.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16. 16 17 18 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34. 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. سربازان سیدعلی
     | 2013/05/10 - 00:19
    پاسخ

    این خانواده با این کارشون خیلی چیزها رو به ما اثبات کردند مایی که غرق در غرور و پست و قدرت و مقاممون هستیم بخشش از بزرگانه زندگی پایان پذیر است *به کجا چنین شتابان؟؟؟؟*خدا همه ما و بخصوص کسی که مسئولیت داره به راه مولا علی *ع*هدایت کنه

  2. سید حسین
     | 2016/06/25 - 19:03
    پاسخ
    +1
    0

    حرفم با پدر و مادر سرباز شهید اینه که این دنیا ظرفیت اجرای عدالت بصورت کامل را ندارد، پس به عقیده من خوب کاری کردید که همه چیز را به خدا واگذار کردید.
    پیامبر ما برای احیای مکارم اخلاق آمد و اگر امت رسول الله پیرو او بودند هیچ قتل و جنایتی که ناشی از حرص ها ، طمع ها ، شهوت ها و خودخواهی ها بود رخ نمی داد .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads