کد خبر: 24903 - تاریخ: چهارشنبه، 8 می 2013 - 16:39

دستگیری یکی از معاونین اسبق شهردار کلانشهر رشت

خوبان خبر: با دستور مقام قضایی یکی از معاونین اسبق شهردار کلانشهر رشت را دستگیر کردند.

به گزارش خوبان به نقل از دیار میرزا، بعد از مدت ها که مردم منتظر شنیدن زمان محاکمه متهمین دستگیر شده در پرونده شورای اسلامی کلانشهر رشت بودند شنیده شد جمع دستگیری ها ٩ تایی شد و یکی دیگر از کارمندان شهرداری هم به جمع بازداشتی ها اضافه شدو بر اساس شنیده ها سربازان گمنام امام زمان “عج” در راستای رسیدگی به پرونده فساد مالی اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت ، با دستور مقام قضایی یکی از معاونین اسبق شهردار کلانشهر رشت را دستگیر کردند.

این خبر درحالی در کوچه پس کوچه های شهر رشت منتشر شد که مدیر روابط عمومی دادگستری کل گیلان، روز گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها از برگزاری دادگاه ۶ تن از اعضای شورای شهر و دو نفر از کارکنان دستگیر شده شهرداری رشت در آینده نزدیک خبر داده بود

رحیمی با بیان اینکه آغاز دستگیری دو تن از اعضای شورای شهر رشت در بهمن ماه سال گذشته توسط مقامات قضایی استان صورت گرفته است،اظهار کرد:شورای شهر رشت ۹ عضو دارد که شش تن از آنان به دلیل بروز تخلفاتی دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به دستگیری دو تن از کارکنان شهرداری رشت در جریان این دستگیری‌ها، اتهام دستگیر‌شدگان را اختلاس، ارتشاء، قصور و انحراف از انجام وظایف قانونی، اخلال در اداره امور شهر،اقدام بر خلاف صرفه و صلاح شهر،تصرف غیر مجاز در اموال عمومی و… که موجب تشویش اذهان عمومی و بروز تنش‌های اجتماعی شده، عنوان کرد.

این مسئول از تعیین قاضی ویژه‌ای از سوی محمد جواد حشمتی مهذب؛ رئیس کل دادگستری گیلان، برای رسیدگی به پرونده اعضای دستگیر شده شورای شهر و دو تن از کارکنان شهرداری رشت خبر داد.

 

انتهای پیام/862


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads