کد خبر: 24748 - تاریخ: دوشنبه، 6 می 2013 - 13:22

خداحافظی غیر منتظره علی کریمی از فوتبال، همراه با گریه/ با مهدوی‌کیا دنبال کارمان می‌رویم/ برای تیم ملی بازی نمی کنم، مربی هم نمی شوم

فوتبال مثل زندگی است. در آن هم روزهای خوش است و هم روزهای بد. تلخ و شیرین دارد. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال می‌روم.

همزمان با خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال، کاپیتان پرسپولیس گفت که تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال قطعی است و به آن پیش از این‌ها فکر کرده است.کریمی
به گزارش خوبان به نقل از انتخاب؛ علی کریمی پس از شکست تیمش برابر سپاهان درباره این دیدار گفت: همه چیز تمام شد، حقیقتش می‌خواستیم امروز با پیروزی قهرمانی را جشن بگیریم اما نشد. به سپاهان تبریک می‌گویم.
او در پاسخ به این سوال که چطور سپاهان توانست دو بار نتیجه را جبران کند، اظهار کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است. سپاهان از لحاظ روحی، روانی بهتر بود و به خوبی توانست همه چیز را جبران کند.
کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: همه می‌دانند که بعضی مسائل چیست و من درباره آن‌ها صحبت نمی‌کنم، از همه کسانی که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. نشد که ما قهرمان شویم، ان‌شاءالله جوانان جای من می‌آیند و قهرمان می‌شوند. من همین امشب از پرسپولیس و فوتبال خداحافظی می‌کنم. نمی‌خواستم در این باره صحبتی کنم اما متاسفانه این تصمیم را دارم که برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنم.
او در ادامه به تشریح خداحافظی‌اش پرداخت و گفت: ما باید کنار بایستیم، به همین دلیل برای بازی‌های تیم ملی هم نمی‌توانم به میدان بروم. امیدوارم سه بازی پیش رو را ببریم و به جام جهانی برویم. بعضی اوقات نمی‌توان ماند. حتی اگر پیروز می‌شدیم هم همین تصمیم را داشتم.

وی افزود: به جان هر دو بچه‌هایم حتی به همسرم هم خداحافظی‌ام را نگفته بودم. هرچه بود تمام شد. متاسفانه کسانی که در این فوتبال از مادر مهربان‌تر شده‌اند کار را دست گرفته‌اند. ما از این فوتبال می‌رویم تا جوانان بیایند و قهرمان شوند، فوتبال را بگردند مثل مهدوی‌کیا پیدا نمی‌کنند و ما با مهدوی‌کیا به دنبال کارمان خواهیم رفت.

کریمی گفت: مربی هم نخواهم شد.
کریمی در پایان اظهار داشت: فوتبال مثل زندگی است. در آن هم روزهای خوش است و هم روزهای بد. تلخ و شیرین دارد. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال می‌روم. فقط از شما هم خواهش دارم همواره واقعیات را بگویید. من امروز 9 صبح در کافی‌شاپ هتل بودم و رفتار مردم را می‌دیدم و واقعا شرمنده می‌شدم.

او پس از این حرف ها در حالی که اشک می ریخت با سرعت به سمت رختکن پرسپولیس رفت.

انتهای پیام/37


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads