کد خبر: 24725 - تاریخ: دوشنبه، 6 می 2013 - 11:59

دین متفاوت شاهزادگان زن آل‌سعود! +تصاوير

خوبان خبر: درحالی که زنان در کشور عربستان، از هرگونه حق و حقوقی که خداوند و دین اسلام آنها را از آنها بهره‌مند ساخته، محروم هستند زنان و دختران خاندان سعودی، نه‌تنها اصول و مبادی دین اسلام، که آیین وهابیت را هم که به آن ایمان و باور دارند زیر پا می‌گذارند.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق: خاندان سعودی حاکم بر عربستان درحالی داعیه رهبری جهان اسلام را دارد که بسیاری از اعضای این خاندان، غرق در فساد و فحشا هستند و این موضوع نه‌تنها شاهزاده‌های مرد این خاندان را شامل می‌شود، بلکه زنان آنان را نیز در برمی‌گیرد.

درحالی که زنان در کشور عربستان، از هرگونه حق و حقوقی که خداوند و دین اسلام آنها را از آنها بهره‌مند ساخته، محروم هستند زنان و دختران خاندان سعودی، نه‌تنها اصول و مبادی دین اسلام، که آیین وهابیت را هم که به آن ایمان و باور دارند زیر پا می‌گذارند. برای اثبات این مدعا در ادامه اين گزارش با ما همراه باشيد:

نخستین تصویری که مشاهده می‌کنید، تصویری از دختر “سعود بن عبدالعزیز آل‌سعود” پادشاه سابق عربستان سعودی در سن 41 سالگی و مربوط به زمانی است که در دانشگاه فلوریداي آمریکا تحصیل می‌کرد.

وی دو سال پیش از سوي یکی از دادگاه‌های ایالتی آمریکا به جرم کتک‌زدن و ناسزا گفتن به خدمتکار فيلیپینی‌اش به پرداخت یک هزار دلار محکوم شد. این درحالی است که حکم اولیه دادگاه، 15 سال زندان برای این شاهزاده سعودی بود اما دخالت سفارت عربستان سعودی در آمریکا، حمل گذرنامه دیپلماتیک و بهره‌مندی از مصونیت دیپلماتیک وي موجب شد تا حکم این شاهزاده سعودی از 15 سال، به پرداخت یک هزار دلار کاهش یابد.

316189_808

 

در دومین تصویر، شما “هند شمس‌الدین الفاسي” همسر شاهزاده “ترکي بن عبدالعزیز آل‌سعود” برادر “عبدالله بن عبدالعزیز” پادشاه سعودی را مشاهده می‌کنید که در جشن تولد خود که در بیروت، پایتخت لبنان در سال 2001 میلادی برگزار شد، درحال رقصیدن است.

جالب است، بدانید که وی تا آن سال در بیروت زندگی می‌کرد اما چون به سرقت جواهراتی به ارزش 5.5 میلیون پوند انگلیسی متهم شد و دادگاه لبنان وی را تحت پیگرد قضایی قرار داده بود، از لبنان فرار کرد.

316179_898

همچنین در تصویری دیگر یکی از شاهزاده‌های سعودی به نام ” مشاعل دختر فیصل بن عبدالعزیز آل‌سعود” مشاهده می‌شود که ساکن شهر لس‌آنجلس در آمریکاست و به‌عنوان نمایش دهنده لباس‌های زنانه یا همان مانکن فعالیت می‌کند.

وی در مصاحبه با یکی از مجلاتی که تصویر وی را در صفحه اولش چاپ و منتشر کرده بود، گفته بود که زنان عربستانی لباس‌های مخصوص به خود را می‌پوشند که سراپای آنها را می‌پوشاند اما اینجا لس‌آنجلس است نه ریاض!

nf00285136-1

 

اما تصویر چهارمی که مشاهده می‌کنید از آن “ریم” دختر شاهزاده  “ولید بن طلال بن عبدالعزیز آل‌سعود” یکی از ثروتمندترین مردان جهان عرب است.
این تصویر از وی در جشن دانش‌آموختگي وی در سال 2007 ميلادي گرفته شده است.

316185_472

 

اما تصویر پنجم از آن شاهزاده “سماهر” دختر شاهزاده سعودی “ترکي بن عبدالعزیز آل‌سعود” است، این تصویر از جشن دانش‌آموختگي شاهزاده سماهر در بیروت گرفته شده و درحالی که پدرش نیز در کنار او در تصویر مشاهده می‌شود.

316181_414

 

تصویر ششم متعلق به شاهزاده “نوفه” دختر شاهزاده “بندر بن‌سلطان بن عبدالعزیز آل سعود” رئیس کنونی دستگاه اطلاعات و امنیت سعودی است که سال‌های سال سفیر عربستان سعودی در آمریکا بود و اکنون رئيس شوراي عالي استخبارات عربستان سعودي است.

شاهزاده نوفه 25 سال است که در آمریکا زندگی می‌کند و هیچ یک از خصوصیات زنان عربی را ندارد. تنها علاقه وی نقاشی است و از برخی نمایشگاه‌های نقاشی که در آمریکا برگزار شده، جوایزی دریافت کرده است.
این جدیدترین تصویری است که از این شاهزاده سعودی در دست است.

316180_306

 

هفتمین تصویر از خاندان آل سعود مربوط به “هناء الجادر” در 39 سالگی است که همسر شاهزاده “محمد بن ترکي بن عبدالعزیز آل‌سعود” به شمار می‌آید و در تصویر وی با یک پارچه دیده می‌شود.
هناء الجادر توسط دادگاه‌ها به دلیل بدرفتاری بیش از حدش با خدمتکارانش و ضرب و شتم بیش از حد آنها محاکمه و توقیف شد.

316183_991

 

اما تصویر شماره هشت متعلق به شاهزاده “شوق آل‌سعود” است که به نظر می‌رسد در کنار “پاریس هیلتون” یکی از دوستانش و یکی از بازیگران زن فرانسوی در سواحل فرانسه مشاهده می‌شود.
این تصویر را شماری از روزنامه‌ها و مجلات چاپ کردند و موجب خشم و غضب خاندان حاکم سعودی و نگرانی آنها از واکنش افکار عمومی داخلی و خارجی شد.

316184_258

 

 

 

 

انتهای پیام/14

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. دوست
     | 2013/05/7 - 02:29
    پاسخ

    برادر دلیلی وجود نداره که خداوند این ها رو لعنت کنه هر کس با هر دین و عقیده ای مورد احترامه

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads