کد خبر: 24721 - تاریخ: دوشنبه، 6 می 2013 - 11:47

آغاز جنبش دفاع از اماکن مقدس در سوریه / گوش به فرمان ولی‌ امر هستیم

خوبان خبر: سخنگوی جنبش مقاومت حضرت ابوالفضل‌‌العباس(ع) گفت: آماده اعزام به سوریه برای حراست از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) بر اساس فرامین و صلاحدید مقام معظم رهبری هستیم.

به گزارش خوبان: روح‌الله انگیسه در گفتگو با فارس در قم با اشاره به هتک حرمت مقبره حجر بن عدی صحابه پیامبر و امیرالمومنین و اهانت به مضجع شریف حضرت زینب و رقیه در سوریه اظهار داشت: با توجه به حجم وسیع محکومیت‌ این حرکت شنیع تکفیری‌ها ما نیز تصمیم به یک حرکت نرم‌افزاری در این زمینه گرفتیم.

وی راه‌اندازی گردان‌های مقاومت حضرت ابوالفضل‌العباس را از جمله برنامه‌های این حرکت نرم‌افزاری ذکر کرد و اظهار داشت: هدف ما از این اقدام علاوه بر محکوم کردن این حرکت شنیع، اعلام آمادگی برای اعزام به سوریه در راستای حراست از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه بر اساس فرامین مقام معظم رهبری است.

سخنگوی جنش مقاومت حضرت ابوالفضل العباس(ع) خاطرنشان کرد: بر همین اساس در پایگاه خبری ولی امر اعلام فراخوان کردیم کسانی که تمایل دارند به این جنبش نرم‌افزاری بپیوندند ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به استقبال از این فراخوان یادآور شد: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی وسیع و گسترده‌ای در این زمینه صورت نگرفته ولی استقبال خوبی انجام شده است و از شب گذشته بیش از 150 نفر از آقایان و بانوان برای پیوستن به این جنبش‌نرم افزاری اعلام آمادگی کردند.

انگیسه با بیان اینکه ممکن است عده‌ای بخواهند از این حرکت در تفرق شیعه و سنی استفاده کنند، تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به وضعیت منطقه و جلوگیری از شعله ور کردن اختلافات مذهبی ما گوش به فرمان ولی‌امر هستیم.

وی یادآور شد: در مرحله نخست هدف ما اطلاع‌رسانی و ثبت نام است و در صورتی که این اقدام منافاتی با سیاست‌های بین‌المللی رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی نداشته باشد و ایشان موافق این حرکت ما باشند در حرکت بعدی برای اعزام فراخوان می‌دهیم.

سخنگوی جنش مقاومت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در ادامه به برگزاری نخستین تجمع جنبش نرم‌افزاری مقاومت حضرت ابوالفضل ‌العباس اشاره کرد و گفت: در حال پیگیری هستیم که با همکاری مسئولان مسجد مقدس جمکران و در صورت صلاحدید نخستین تجمع را در این مکان مقدس برگزار کنیم که ان‌شاءالله مکان و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تولی و تبری از فروع دین است یادآور شد: هدف ما عرض ارادت به ساحت مقدس معصومین و ائمه و تبری جستن از دشمنان ‌آل الله است و این موضوع تنها در کلام نیست بلکه ما حاضریم جان و مال خود را در طبق اخلاص بگذاریم و حسب فرمان ولی امر مسلمین به سوریه برویم.

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. خاک پای سید علی
     | 2013/05/6 - 12:25
    پاسخ

    ماشا ا.. به عزم و اقتدار شما که مثل شماها باعث میشه که دیگران بخودشون بیان و یه حرکتی بکنن تا بقیه افراد هم ثوابی کنن هم به دینشون پایدار باشن

  2. سربازان سیدعلی
     | 2013/05/6 - 12:28
    پاسخ

    احسنت برشما سربازان امام زمان انشاا….ولی امر مسلمین عنایت بفرمایند حکم جهادوصادرکنند اینجا سیاست حرف نمیزنه اینجا دین و اعتقاد و عشق مردم حرف میزنه

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads