کد خبر: 24647 - تاریخ: یکشنبه، 5 می 2013 - 21:50

با پیروزی برابر سرخپوشان؛

سپاهان قهرمان جام بیست و ششم شد.

خوبان خبر: دیدار فینال بیست و ششمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور در شرایطی بین تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم در پایان 120 دقیقه نتوانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند اما در ضربات پنالتی سپاهان برابر میزبان سرخپوشش به پیروزی رسید و قهرمان شد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: در این دیدار که از ساعت 18 امروز و در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی تهران آغاز شد، تیم فوتبال سپاهان موفق شد در پایان در ضربات پنالتیسپاهان- پرسپولیس به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این دیدار که در پایان 120 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده بود، در پایان زردپوشان اصفهانی با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی را از آن خود کردند.

برای پرسپولیس در این دیدار نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، حسین ماهینی، محمد نوری ، علی کریمی، رضا حقیقی، عادل کلاه‌کج، غلامرضا رضایی(مهدی مهدوی کیا 116) و کریم انصاریفرد(58 هادی نوروزی) به میدان رفتند و سپاهان هم با شهاب گردان، بولکو، علی احمدی، سوشاک، امین جهان عالیان، محسن ایران نژاد، محرم نویدکیا(احسان حاجی صفی)، امید ابراهیمی، حسین پاپی، جواهیر سوکای(محمد غلامی) و محمدرضا خلعتبری در این بازی به میدان رفت.

در نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما این پرسپولیس بود که در دقیقه 24 توسط کریم انصاریفرد به گل برتری دست پیدا کرد تا نیمه اول با برتری شاگردان گل محمدی به پایان برسد. در نیمه دوم سپاهانی ها نمایش بهتری داشتند و با حملاتی منطقی تر دروازه پرسپولیس را به خطر انداختند اما این اشتباه حسین ماهینی مدافع پرسپولیس بود که در دقیقه 59 جواهیر سوکای را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه ای محکم در زاویه بسته بازی را به تساوی کشاند.

پس از این گل بازهم سپاهانی ها بودند که با تغییراتی که در ترکیب خود دادند برتر از میزبان سرخپوش خود بازی کردند و موقعیت های مناسب تری را برای گلزنی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند اما در پایان 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه اول پرسپولیس حملات بیشتری را روی دروازه سپاهان پی ریزی کرد و در دقیقه 99 موفق شد توسط محمد نوری به گل برتری دست پیدا کند. در این صحنه غلامرضا رضایی با ضربه سر از بین مدافعان سپاهان نوری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه ای آرام گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در شروع وقت های اضافه دوم سپاهان خیلی زود توانست به گل تساوی دست پیدا کند. در دقیقه 106 و یک دقیقه پس از شروع نیمه دوم وقت های اضافه محمد غلامی از اشتباه مدافعان و دروازه بان پرسپولیس نهایت استفاده را برد و برای دومین بار دروازه نیلسون را باز کرد تا کار دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی هادی نوروزی ضربه اول پرسپولیس را به بیرون از دروازه زد اما بولکو ضربه سپاهان را گل کرد. ضربه دوم پرسپولیس را حسین ماهینی به گل تبدیل کرد و محمدرضا خلعتبری هم ضربه دوم سپاهانی ها را به گل تبدیل کرد. ضربه سوم سرخپوشان را رضا حقیقی با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون زد اما امید ابراهیمی پنالتی زردپوشان را به گل تبدیل کرد. ضربه چهارم پرسپولیی ها را میثم نقی زاده به گل تبدیل کرد و احسان حاجی صفی در ضربه چهارم موفق شد سپاهانی ها به گل چهارم برساند و قهرمانی را به زردپوشان هدیه کند.

 

انتهای پیام/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads