کد خبر: 24472 - تاریخ: شنبه، 4 می 2013 - 10:44

رئیس‌جمهور شدن برای هاشمی دیر شده/ مردم رئیس‌جمهور جوان و بانشاط می‌خواهند

خوبان خبر: این فعال سیاسی با بیان اینکه مستضعفین در دولت هاشمی رفسنجانی به شدت آسیب دیدند، تصریح کرد: فرهنگ غربی و غلط در دولت آقای هاشمی تا حدی پیش رفت که مردم دیدند بین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با آنچه در دولت هاشمی رفسنجانی است، فاصله افتاده است.

به گزارش خوبان: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو فارس با اشاره به اظهارت اخیر هاشمی رفسنجانی درباره کاندیداتوری و یا عدم کاندیداتوری در انتخابات اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی اوضاع را شفاف نمی‌بیند که صریح بگوید کاندیدا می‌شود یا نه.حجت الاسلام ذالنور

وی با بیان اینکه اظهارات همراه با تردید هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات به دلیل پیچیده و سخت بودن شرایط انتخابات است، افزود: آقای هاشمی می‌داند که شرایط برای رأی‌آوری وی‌ مناسب نیست.

ذوالنور خاطرنشان کرد: هاشمی به خوبی می‌داند که مردم نگاه خوبی به وی و اطرافیانش ندارند و اگرچه هاشمی در دولت خود، خدماتی هم داشت، اما فاصله فقیر و غنی تعمیق شد و توجهی به عدالت اجتماعی صورت نگرفت.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مستضعفین در دولت هاشمی رفسنجانی به شدت آسیب دیدند، تصریح کرد: فرهنگ غربی و غلط در دولت آقای هاشمی تا حدی پیش رفت که مردم دیدند بین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با آنچه در دولت هاشمی رفسنجانی است، فاصله افتاده است.

وی با اشاره به تورم بالای دولت هاشمی رفسنجانی، اضافه کرد: در دولت آقای هاشمی، دلار هفتاد و پنج تومانی به هزار تومان رسید و در حقیقت 12 برابر شد و حتی در مقاطعی تورم به بالای 6 درصد رسید.

ذوالنور با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی هیچ پایگاهی در جبهه اصولگرایان ندارد، تأکید کرد: هاشمی گزینه‌ همه اصلاح‌طلبان هم نیست.

وی ادامه داد: فرزندان و اطرافیان آقای هاشمی در حالی خط می‌دهند و می‌گویند که اگر بزرگان و علما بخواهند، هاشمی احساس تکلیف کرده و در انتخابات حضور خواهد یافت که باید گفت این کدها با هیچ پاسخی از سوی بزرگان همراه نبوده است.

جانشین سابق نماینده ولی‌ فقیه در سپاه با بیان اینکه مواضع هاشمی در فتنه 88 به نفع فتنه و فتنه‌‌گران تمام شد، بیان کرد: آقای هاشمی می‌داند که مردم شرایط و عملکرد او را در فتنه 88 رصد کرده‌اند، اما بازهم ترجیح می‌دهد که صریح نگویید «نمی‌آیم» تا شرایط را تا آخر رصد کند.

ذوالنور با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هاشمی را رقیب خود نمی‌دانند، تأکید کرد: اصلاح‌طلبان وقتی می‌بینند کاندیدای برجسته ندارند، تلاش می‌کنند تا هاشمی را برای ورود به انتخابات تحریک کنند.

ذوالنور گفت: هاشمی وقتی آرایش سیاسی و انتخاباتی اصولگرایان را مقداری آشفته می‌بیند، تصور می‌کند که ممکن است شرایط برای حضورش در صحنه فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم بعد از تجربه دولت فعلی، رئیس ‌جمهور خاکی، پرکار و بانشاط می‌خواهند، افزود: با این شرایط، مردم از آقای هاشمی و اطرافیانش زندگی سلطنتی و اشرافی سراغ دارند و قطعا تن به ایشان نمی‌دهند.

ذوالنور با بیان اینکه رئیس‌ جمهور آینده باید اوضاع را متحول کند، افزود: سن بالایی هاشمی رفسنجانی مانع تحول‌آفرینی در کشور می‌شود، چراکه رئیس ‌جمهور آینده باید جوان، بانشاط و پرانرژی باشد.

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه حماسه اقتصادی زمانی رخ می‌دهد که در خلق حماسه سیاسی فردی جوان، بانشاط و بابرنامه رئیس‌ جمهور شود، گفت: رئیس‌ جمهور شدن برای آقای هاشمی دیر شده و بهتر است وی در سمت فعلی خود باقی بماند و از ورود به کارهای پرمشغله پرهیز کند.

 

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads