کد خبر: 24426 - تاریخ: جمعه، 3 می 2013 - 12:35

پازل ترويج فساد تکمیل شد!

آخرين خیانت

خوبان خبر: دولتي که محور سياستهاي سينمايي‌اش حمايت از خيانت‌هاي خانوادگي و ترويج روابط زنان شوهردار با پسران غريبه و نامحرم بوده و دفاع از گلشيفته‌ها و اصغرفرهادي‌ها و نادرها و سيمين‌ها وجهه همت و اولويت اول فرهنگي‌اش به شمار مي‌رود!

به گزارش خوبان به نقل از هفته نامه یالثارات الحسین(ع) که در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:۱- حيف بوده دولت احمدي‌نژاد و وزارت ارشاد و سازمان سينمايي آن خيانت‌ها و جنايتهاي خود را ناتمام بگذارند!

دولتي که محور سياستهاي سينمايي‌اش حمايت از خيانت‌هاي خانوادگي و ترويج روابط زنان شوهردار با پسران غريبه و نامحرم بوده و دفاع از گلشيفته‌ها و اصغرفرهادي‌ها و نادرها و سيمين‌ها وجهه همت و اولويت اول فرهنگي‌اش به شمار مي‌رود!

۲- اکران فيلم «برف روي کاج» آخرين حلقه از پازل ترويج فساد دولت احمدي‌نژاد بود! اصلا قابل تصور نبود که اين دولت در آخرين لحظه‌هاي حياتش يک حال اساسي به خيانت‌آميزترين فيلم تاريخ سينماي ايران ندهد! اگر اين فيلم اکران نمي‌شد آن وقت آقایان… تا آخر عمر شرمنده و سرافکنده جريان فاسد حاکم بر سينماي ايران بودندو خود را نمي‌بخشيدند!

mahnaz11

۳- اصلا مدال اکران چنين فيلمي زيبنده کارنامه فرهنگ دولت احمدي‌نژاد است! مدالي که حتي دولت خاتمي هم افتخار دستيابي به‌آن را پيدا نکرد!

۴- جهت اطلاع شما داستان فيلم از اين قرار است که مردي مي‌رود و با دختري رفيق مي‌شود و زن آن مرد هم با پسري جوان رابطه پيدا مي‌کند و جزئيات دوستي و رابطه زن شوهردار با پسر غريبه در فيلم به صورتي مثبت به نمايش درمي‌آيد و آخر فيلم زن به شوهرش مي‌گويد اين مدتي که با پسر غريبه رابطه داشتم تازه معني خوشبختي را درک کردم و از اين رابطه‌ام پشيمان نيستم!

۵- باور کنيد زمان شاه گور به گور شده هم چنين فيلمي اجازه نمايش پيدا نمي‌کرد (و نکرده!) فيلمي که به زنان و دختران مملکت آموزش مي‌دهد که رابطه با مرد غريبه در عين داشتن شوهر خيلي خوب و خوشمزده و با حال مي‌باشد!

۶ – با اين توصيفات قبول داريد که حيف مي‌شد اگر چنين فيلمي در دوران احمدي‌نژاد به نمايش درنمي‌آمد؟


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads