کد خبر: 24265 - تاریخ: چهارشنبه، 1 می 2013 - 13:42

روز گذشته برگزار گردید؛

جلسه ستاد استقبال از رئیس جمهور در بخش خمام

جلسه ستاد استقبال از چهارمین سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، صبح روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین بخش در بخشداری خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان، جلسه ستاد استقبال از چهارمین سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، صبح روز گذشته(1392/2/10) با حضور مودب پور ریاست شورای اسلامی شهر خمام، پورهادی سرپرست شهرداری، منوچهر عاشوری معاونت بخشداری، رضا زاده فرمانده حوزه بسیج خمام ،سرگرد علی اکبری فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین بخش و به ریاست مهندس استقامتی بخشدار خمام در بخشداری خمام برگزار گردید.

SAM_3284

در ابتدای این جلسه بخشدار خمام اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان سرسبز گیلان می باشد، وی ادامه داد بیش از سه دهه از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) میگذرد که عالی ترین مقام اجرایی کشور بیش از 9 سفر به استان گیلان داشته اند که 4 سفر آن به همراه اعضاء هیئت دولت بوده است و این اتفاق واقعا بی نظیر است.

SAM_3310

استقامتی افزود: در طی 3 دوره قبلی مصوبات کلیدی در خصوص مسائل مختلف استان در زمینه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به تصویب رسیده که با تحقق کامل این مصوبات شاهد یک جهش در تمامی زمینه ها خواهیم بود.

بخشدار خمام با اشاره به این که سفر چهارم ریاست جمهوری تکمیل کننده سه دوره دیگر می باشد افزود: ما باید نهایت استفاده را از این سفر داشته باشیم.

مهندس استقامتی در پایان با اشاره به موضوع شهرستان شدن بخش خمام تاکید نمود: یکی از دغدغه هایی که مردم بزرگ و شهید پرور بخش خمام دارند ارتقاء این بخش به شهرستان است که این مهم حاصل نمی گردد مگر آن که با همدلی و تلاش همگانی موجبات تحقق این امر مبارک و میمون را فراهم آوریم.

SAM_3292 SAM_3294 SAM_3300 SAM_3302 SAM_3305

 

انتهای پیام/ی


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads