کد خبر: 24157 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 آوریل 2013 - 12:07

میرزا کوچک جنگلی به استقبال احمدی‌نژاد می‌رود!

خوبان خبر: معاون استاندار گیلان گفت: میرزا کوچک جنگلی در مراسم نمادین به همراه 50 نفر از یاران خود در ورزشگاه شهید عضدی رشت به استقبال احمدی‌نژاد می‌رود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمد اکبرزاده روز گذشته در جلسه تمهید مقدمات سفر رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد:میرزا کوچک خان جنگلی مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت 8.5 صبح روز چهارشنبه هفته جاری از فرودگاه سردار جنگل رشت تا ورزشگاه شهید عضدی انجام می‌شود.

وی به سخنرانی احمدی‌نژاد در جمع مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت اشاره کرد و افزود: گروه سرود آموزش و پرورش گیلان در مراسم مذکور همخوانی سرود اجرا می‌کنند.

اکبرزاده حضور نمادین میرزا کوچک جنگلی در ورزشگاه شهید عضدی را یکی از برنامه‌های استقبال از رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: میرزا کوچک جنگلی در مراسم سخنرانی رئیس جمهور به همراه 50 نفر از یاران خود به استقبال احمدی‌نژاد می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان حضور گروه موتورسواران و دوچرخه‌سواران را از جمله برنامه‌های استقبال رئیس جمهور در گیلان برشمرد و تصریح کرد: چهار پروژه صنعتی و مسکن مهر با حضور احمدی‌نژاد در گیلان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح کارخانه سیمان سبز در دیلمان، بیان کرد: کارخانه مذکور با ظرفیت سالانه تولید یک میلیون تن سیمان و سرمایه‌گذاری 170 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

اکبرزاده اشتغالزایی کارخانه سیمان سبز دیلمان را 300 نفر اعلام کرد و یادآور شد: کارخانه مذکور در زمینی به مساحت 600 هزار متر مربع و با زیربنای 60 هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون استاندار گیلان برگزاری کارگروه‌های معدن و کشاورزی و همچنین جلسه هیئت دولت را از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در استان عنوان کرد و افزود: همایش حماسه حضور جوانان گیلانی با حضور احمدی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری با حضور وزرا در تمام فرمانداری‌های گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت به گیلان که هنوز اجرایی نشده، بررسی می‌شود ضمن اینکه پروژه‌هایی که می‌توانند با کمک در سطح ملی به بهره‌برداری برسند در دستور کار است.

اکبرزاده بررسی مصوباتی که نیاز به اعتبار نداشته و با مشکلاتی مواجه هستند و موضوع‌های ویژه صنعت و کشاورزی در گیلان را از دیگر برنامه‌های هیئت دولت در استان اعلام کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در پایان خواستار فراهم شدن زمینه حضور سمن‌ها در مراسم استقبال از رئیس جمهور شد و بیان کرد: بحث نامه‌های مردمی از طرف مرکز پیگیری‌های نامه رئیس جمهور در سفر هیئت دولت به استان دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads