کد خبر: 23998 - تاریخ: یکشنبه، 28 آوریل 2013 - 18:22

رضایی: جمع 400نفری کارشناسان دانشگاهی و اجرایی تصمیم بگیرند، چه کسی کاندیدا شود

خوبان خبر: نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درهیچ ائتلافی حضورندارم. من پیشنهاد دادم اگر قرار است ائتلافی صورت گیرد، یک جمع 400نفری از کارشناسان دانشگاهی و اجرایی کشور در مورد اینکه چه کسی کاندید شود نظر بدهند و بقیه کاندیداها در تیم او حضور یابند.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم، درهمایش انتخاباتی در دانشگاه گیلان نوسازی اساسی در فرهنگ واقتصاد را از برنامه های خود عنوان کرد وگفت: به بسیاری از مسایل نمی توان نگاه سیاسی و امنیتی داشت و نوسازی اقتصاد ملی و نوسازی فرهنگ و نوسازی دولت لازم است که در کشور به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه رفتار فرهنگی باید از خود دولتمردان آغاز شود، اظهار داشت: اگر دولتمردان عوام فریبی و دروغ را کنار و به یکدیگر ومردم احترام بگذارند، رفتار فرهنگی در مردم شکل می گیرد.محسن رضایی

رضایی افزود: برخی از مسایل خارج از حوزه ی فرهنگ ، مانند اشتغال جوانان اثر فرهنگی دارد و برطرف شدن آن منجر به فرهنگسازی می شود وجلوی آثار غیر فرهنگی را خواهد گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به در اختیار بودن منابع انسانی و طبیعی در کشوراشاره کرد و بیان داشت: با این وجود خرد ورزی و مدیریت صحیح در کشور نیست و نماد اساسی خرد ورزی شعار ندادن و ارائه نسخه برای حل مشکلات است.

وی مقابله با تحریم ها را با مدیریت صحیح کشور همراه با دیپلماسی هوشمند میسر دانست واظهار داشت: در سیاست خارجی به رفتار ماجراجویانه و نیز انفعال و عقب نشینی معتقد نیستم.

رضایی با بیان اینکه فدرالیزم اقتصادی در کشور با روی کارآمدن وی تشکیل خواهدشد،اعلام کرد: ایده ای به نام دکترین بهمن که در دوران جنگ تجربه شده است دارم که استفاده کردن از نیروهای گمنام در اداره ی جنگ بود و اکنون نیز با همین ایده در صدد اجرا کردن طرح های خود هستم .

وی ابرازداشت: دادن یارانه ی سبز به کشاورزی و صنایع تبدیلی، برپایی میزهای گفتگو در دانشگاه ها و اختیاری کردن سربازی، تعیین جایگاه شغلی دانشجویان شش ماه قبل از فارغ التحصیلی و دریافت اقساط وام های دانشجویی از دانشجویان بعد ازاستطاعت مالی آنها، از برنامه های من در حوزه های فرهنگی و اقتصادی است.

وی با انتقاد از زیر سوال بردن دولت های قبلی که با روی کار آمدن دولت جدید صورت می گیرد؛ متذکرشد: اینکه دولت بیاید و دولت های قبلی را بکوبد رفتار درستی نیست.

کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت: بازار بورس سهام عدالت، طرح مسکن مهر، سفرهای استانی از نقاط قوت دولت است و ادامه خواهد یافت.

وی افزود: استفاده نکردن از نخبگان وکارشناسان کشور از نقاط ضعف دولت احمدی نژاد است که با تشکیل “دولت درسایه ” این ضعف برطرف می شود.

وی با اعلام اینکه درهیچ ائتلافی حضورندارد یادآورشد: من پیشنهاد دادم اگرقراراست ائتلافی صورت گیرد، یک جمع 400نفری از کارشناسان دانشگاهی و اجرایی کشور در مورد اینکه چه کسی کاندید شود نظر بدهند و بقیه کاندیداها در تیم او حضور یابند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads