کد خبر: 23781 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 آوریل 2013 - 18:02

محسن رضايي يكشنبه به گيلان مي آيد

خوبان خبر: هشتم اردیبهشت ماه جاری همایش بزرگ راه‌های تحقق حماسه سیاسی با حضور محسن رضایی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان: فیض‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از برگزاری حماسه بزرگ راه‌های تحقق حماسه سیاسی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این استان خبر داد. محسن رضایی

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و اهمیت تحقق این شعار با توجه به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد امسال اظهار کرد: به همین منظور همایشی در روز یکشنبه هشتم اردیبهشت جاری در شهرهای غرب گیلان با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

وی، انتخابات آینده را یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور خواند و افزود: انتخاب مدیران ارشد و محلی توسط مردم نقش مهمی در ایجاد بسترهای حماسه اقتصادی دارد.

مسئول دفتر رضایی در گیلان، ادامه داد: مدیران کار آمد و کار آزموده می‌توانند با برنامه‌ریزی مشکلات اقتصادی را برطرف و زمینه‌های حماسه اقتصادی را فراهم کنند.

وی درباره سفر رضایی به گیلان بیان کرد: محسن رضایی که از آذر ماه سال گذشته تا کنون دو سفر رسمی به گیلان داشته و مورد استقبال گروه‌های مختلف مردمی قرار گرفته است این بار نیز با دعوت جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم گیلان به این استان سفر می‌کند.

حسینی گفت: رضایی از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات گیلان، برنامه‌های خود برای برطرف شدن این مشکلات ارائه می‌دهد.

وی سفر محسن رضایی را روز یکشنبه هشتم اردیبهشت جاری عنوان کرد و یادآور شد: در این سفر ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم به شهرهای ماسال، شاندرمن، تالش و انزلی سفر کرده و در بین آنها سخنرانی می‌کند.

این مسئول، شرکت در همایش بزرگ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در تالار گلستان واقع در جاده رشت به فومن با حضور چهره‌های منتخب از دانشجویان، هنرمندان، فرهنگیان و بازاریان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین راهکارهای تحقق شعار سال از جمله برنامه‌های سفر رضایی به گیلان است که در ساعت 10صبح روز یکشنبه هشتم اردیبهشت در تالار مذکور برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ص


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads