کد خبر: 23706 - تاریخ: چهارشنبه، 24 آوریل 2013 - 16:55

تعطيلي ادارات اصفهان برای استقبال اجباري از احمدی‌نژاد!

خوبان خبر: از اصفهان خبر مي‌رسد كه قرار است همايش وبلاگ نويسان نيز در جريان سفر دولت به اين استان برگزار شود و احتمالاً رئيس‌جمهور هم در اين همايش شركت خواهد كرد. هدف عوامل برگزار كننده كه اين همايش را با هزينه دولت ترتيب داده‌اند، اعلام مطالبه وبلاگ نويسان از رحيم مشايي براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري است.

بدنبال استقبال سرد مردمي از رئيس‌جمهور در دور جديد سفرهاي استاني، در سفر فردای رییس دولت به اصفهان ،استانداري اصفهان تمام ادارات را تعطيل اعلام كرد تا كارمندان در مراسم استقبال اجباري و نمايشي حاضر شوند!
به گزارش خوبان به نقل از فردا: اين تصميم پس از آن گرفته شد كه در دو سفر استاني به سمنان و خوزستان، خبري از تراكم جمعيت استقبال كننده و ده‌ها هزار نفري‌اي نبود كه در سفرهاي سال‌هاي گذشته رئيس‌جمهور به چشم مي‌خورد و حتي در اهواز مركز استان خوزستان، در زمان سخنراني آقاي احمدي‌نژاد، عمده بخش‌هاي محل برگزاري برنامه خالي از جمعيت بود. همچنين در جريان سفر امروز (سه شنبه) رئيس‌جمهور به قم برنامه استقبال و ديدار مردمي تدارك ديده نشده بود و اطلاعات رسيده به خبرنگار ما حاكي‌ است كه دولت با اطلاع از ميزان نارضايتي مردم قم، اساساً برنامه استقبال و ديدار مردمي مشابه ساير استان‌ها تا پايان عمر دولت دهم نخواهد داشت.

در عين حال، تعطيلي ادارات استان اصفهان و فراخوان به استقبال اجباري از رئيس‌جمهور در شرايطي برنامه‌ريزي شده است كه پنج‌شنبه گذشته (29 فروردين) نيز جمعيت زيادي از سازمان‌هاي هلال احمر، راهداري، ميراث فرهنگي و… بصورت اجباري و با احتساب مأموريت اداري به تهران و ورزشگاه آزادي منتقل شدند و بنا بود كه در اين همايش، گزينه انتخاباتي جريان انحرافي نيز حضور يابد اما بدليل اطلاع از وضعيت آشفته و غير منسجم حاضران در ورزشگاه، و همچنين هراس از تبعات اين اقدام بخاطر هشدارهاي مقامات مسئول، ترجيح داد وارد همايش نشود.

كاهش فوق العاده جمعيت استقبال كننده از احمدي‌نژاد در سفرهاي استاني و همچنين بيان اعتراض به مشايي در جريان اين سفرها آن‌هم در حالي‌كه رئيس‌جمهور سفرهاي استاني را به ابزار تبليغاتي سخيف و پرچم گرداني گزينه انتخاباتي‌اش تبديل كرده است،‌ موجب شده است تا توهم افزايش محبوبيت احمدي‌نژاد و قابليت انتقال آن به مشايي مخدوش شود.
همچنين اين تلقي بصورت جدي تقويت شده است كه نه تنها بر خلاف پروپاگانداي جريان انحرافي، مشايي از اقبال عمومي در شهرهاي كوچك و بزرگ كشور برخوردار نيست، بلكه چسبندگي وي به احمدي‌نژاد موجب شده است كه ميزان محبوبيت رئيس‌جمهور مستقر برغم اقداماتي مانند توزيع يارانه‌هاي نقدي كه قاعدتا بايد در شهرها و استان‌هاي محروم، منجر به ايجاد محبوبيت مي‌شد، به نازل‌ترين حد در طول هشت سال گذشته برسد.

از سوي ديگر، از اصفهان خبر مي‌رسد كه قرار است همايش وبلاگ نويسان نيز در جريان سفر دولت به اين استان برگزار شود و احتمالاً رئيس‌جمهور هم در اين همايش شركت خواهد كرد. هدف عوامل برگزار كننده كه اين همايش را با هزينه دولت ترتيب داده‌اند، اعلام مطالبه وبلاگ نويسان از رحيم مشايي براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري است.
پيش از اين، بهمن شريف زاده از نزديكان رحيم مشايي گفته بود براي حضور مشايي در انتخابات بايد يك موج مطالبه شكل بگيرد و مطالبه مقدم بر اجابت است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads