کد خبر: 23653 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 آوریل 2013 - 23:36

لیگ قهرمانان آسیا؛

دسته گل استقلال برای حذف الریان/ یک نفس تا صعود از گروه مرگ

خوبان خبر: تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر الریان قطر در آستانه صعود از گروه مرگ قرار گرفت.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر به مصاف تیم الریان قطر رفت که بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

فرهاد مجیدی در دقیقه 45 با یک ضربه سر و هاشم بیگ‌زاده در دقیقه 73 با یک ضربه فنی و آرش برهانی در دقیقه 90+1 گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

آندره حداد داور لبنانی به تاباتا و موسی هارون از الریان و مهدی رحمتی از استقلال کارت زرد نشان داد. العی بازیکن تیم الریان قطر در دقیقه 74 کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

استقلال با این برد 10 امتیازی شد و صدرنشین گروه D باقی ماند. الریان قطر هم با 4 امتیاز آخرین تیم جدول است و حذفش از رقابت‌ها قطعی شد.

استقلال یک قدم تا صعود به مرحله بعدی فاصله دارد و اگر دیدار دو تیم الهلال عربستان و العین امارات که از آغاز شده مساوی تمام نشود صعود استقلال به مرحله بعدی قطعی است در غیر اینصورت هر سه تیم استقلال، الهلال و العین شانس صعود دارندو به نتایج روز آخر کشیده می‌شود. آخرین بازی استقلال در امارات مقابل العین است. الهلال تا دقیقه30 با نتیجه 2 بر صفر از العین امارات پیش است.

 

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی حمودی، ساموئل، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، مجتبی جباری، هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، ایمان موسوی( از دقیقه 64 فرزاد حاتمی) و فرهاد مجیدی ( از دقیقه80 آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads