کد خبر: 23590 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 آوریل 2013 - 11:10

ولی الله عظمتی:

تبلیغات شوراها یک هفته قبل از انتخابات شروع و تا ۲۴ساعت قبل از رای گیری ادامه دارد

خوبان خبر: فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تبلیغات شوراها یک هفته قبل از انتخابات شروع و تا 24ساعت قبل از رای گیری ادامه دارد، گفت: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیز 20 روز است و از سوم خرداد تا 22 خرداد ادامه دارد.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، سید ولی الله عظمتی فرماندار شهرستان رشت ظهر دیروز در جمع خبرنگاران استان گیلان با این توضیح که ۵۰۱هزار و ۵۴۸ نفر در شهر رشت واجد شرایط رای دادن هستند از ثبت نام ۲هزار و ۶۶۷ نفر در شهرستان برای عضویت در شورای شهر و روستای رشت خبرداد و افزود : از این تعداد ۲هزارو ۴۲۵ نفر مرد و ۲۴۲ نفر زن هستند وی تعداد افراد واجد شرایط رای در شهرستان رشت را ۶۷۶هزار و ۴۱۸ نفراعلام کرد.

وی تعداد جمع روستاهای ثبت نام کننده را ۲هزارو ۱۱۹ نفر اعلام کرد و اظهارداشت :از این تعداد یک هزار و ۹۴۱ نفر مرد و ۱۷۸ نفر زن هستند.

عظمتی تعداد ثبت‌نام کنندگان در ۷ شهر شهرستان رشت را ۵۴۸ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ۶۴ نفر زن و ۴۸۴ نفر مرد برای عضویت در شوراهای شهرهای رشت، خمام، خشکبیجار، لشت‌نشا، سنگر و لولمان ثبت‌نام کرده اند.

عظمتی تصریح کرد: تبلیغات شوراها یک هفته قبل از انتخابات شروع و تا ۲۴ساعت قبل از رای گیری ادامه دارد.

وی در خصوص تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری افزود: تبلیغات این انتخابات ۲۰ روز است و از سوم خرداد تا ۲۲ خرداد ادامه دارد.

3

وی در ادامه از تبدیل شدن سراوان، آقا سید شریف، پیربازار و زیباکنار به شهر در آینده نزدیک،از طریق ابلاغ و تصمیم گیری در وزارت کشور خبرداد و گفت:تعداد شورای شهر در این دوره از ۹ نفر به ۱۵ نفر افزایش می یابد و ۷ نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب می شوند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه انتخابات ریسک پذیر نیست به امادگی تمامی دست اندکاران و فعالان برگزاری انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: در هر شرایطی اتنخابات به نحو احسن انجام خواهد گرفت.

وی ملاک تشخیص صلاحیت کاندیداها را قانون دانست و افزود: مراجع چهارگانه نیروی انتظامی ،اداره کل اطلاعات ،اداره کل دادگستری ،اداره کل ثبت احوال بر تائید صلاحیت کاندیداها نظارت دارند.

وی با این توضیح که ۱۷ اردیبهشت دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری ابلاغ میشود افزود: بیست و یکم اردیبهشت ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری اغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads