کد خبر: 23541 - تاریخ: دوشنبه، 22 آوریل 2013 - 11:39

با حکم استاندار گیلان

مسئولان ستاد انتخابات گیلان منصوب شدند

خوبان خبر: محمد اکبرزاده معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی با حکم استاندار گیلان رئیس ستاد انتخابات استان و کبری مهرورز نیز جانشین و دبیر ستاد انتخابات منصوب شدند.

به گزارش خوبان به نقل ازفارس: کیهان هاشم‌نیا امروز با صدور حکمی مسئولان و اعضای ستاد برگزاری انتخابات گیلان را منصوب کرد.

طبق احکام استاندار گیلان، محمدحسین صبوری معاون دفتر سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی و ارزیابی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

اسماعیل بیگتن، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری نیز عضو و مسئول کمیته استعلامات و حفاظت فیزیکی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

طهمورث عموپور، عضو و مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات استان، ایرج عاشوری مدیرکل اداری و مالی استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

محمدرضا جلالی مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گیلان نیز عضو و مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات و سید ربابه سیدی مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات معرفی شدند.

یوسف گلشن سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان نیز عضو و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

استاندار گیلان در حکم جداگانه‌ای محمد اکبرزاده معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت، مسئول ستاد امنیت انتخابات استان منصوب کرد.

استاندار گیلان در این احکام جداگانه خطاب به افراد مسئول ستاد انتخابات استان اظهار کرد: امید است با استعانت از خداوند منان و به‌کارگیری تمام امکانات و استفاده از توان مدیران استان در اجرای قوانین انتخابات و برگزاری هرچه بهتر این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز موفق باشید.

 

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads