کد خبر: 23537 - تاریخ: دوشنبه، 22 آوریل 2013 - 11:31

سازنده فیلم توهین به پیامبر (ص) در کنار قبر رسول الله حضور یافت.

خوبان خبر: او پس از مسلمان شدن، دو روز پیش برای به جا آوردن عمره، به عربستان سعودی سفر کرد و در کنار قبر رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در حالی که به شدت اشک می ریخت، نماز خواند.

به گزارش  خوبان به نقل ازشیعه آنلاین، “آرنود فاندورن” عضو حزب راست گرای آزادی در هلند که چند سال پیش علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فیلم ساخته بود، به دین مبین اسلام گروید.

138265_504

هیچگاه به ذهن او خطور نمی کرد که روزی از فیلمی که ساخته و اقدام توهین آمیزش پشیمان شده و مسلمان شود.

او پس از مسلمان شدن، دو روز پیش برای به جا آوردن عمره، به عربستان سعودی سفر کرد و در کنار قبر رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در حالی که به شدت اشک می ریخت، نماز خواند.

“آرنود فاندورن” در این باره گفت: بنده عضو یکی از افراطی ترین احزاب هلند بودم. بعد از اینکه در ساخت آن فیلم توهین آمیز شرکت کردم و واکنش مسلمانان سراسر جهان را دیدم، پرسش های زیادی درباره دین اسلامی برایم پیش آمد از همین رو شروع کردم به مطالعه درباره این دین و در نهایت از اقدام خودم پشیمان شدم و اسلام را پذیرفتم.

وی هنگامی که برای زیارت به کوه احد رفته بود، گفت: من درباره این مکان مطالعات زیادی کرده ام اما اکنون که اینجا ایستاده ام، یکی از زیباترین و بی نظیرترین لحظات زندگی ام را سپری می کنم.

گفتنی است، “آرنود فاندور” در این سفر اماکن دیگر دینی را نیز زیارت کرده و با بسیاری از شخصیت های فرهنگی این کشور دیدار و گفتگوهایی انجام داده است.

 

انتهای پیام/43

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads