کد خبر: 23248 - تاریخ: چهارشنبه، 17 آوریل 2013 - 23:47

حمله اراذل و اوباش به دانشجوی بسیجی + عکس (18+)

خوبان خبر: این دانشجوی بسیجی با بیان اینکه متاسفانه هیچ کدام از اعضای خانواده ام جرات بازگشت به منزل را ندارند، گفت: با توجه به اینکه این فرد و دوستانش از محل سکونتمان اطلاع دارند، ترجیح داده ایم تا رسیدگی قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خانه اقوام سکونت داشته باشیم.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، با گذشت چند روز از حمله اراذل و اوباش به یکی از بسیجیان خیابان نیروی هوایی تهران با نام فرهاد ملک و اصابت چاقو به سر، دست و پاهای این فرد پیگیری های خبرنگار مشرق نشان می دهد، علی رغم شناسایی یکی از این اراذل هنوز اقدامی برای دستگیری وی انجام نشده است.

این دانشجوی دانشگاه امام صادق علیه السلام در تشریح این حادثه به مشرق گفت: علی رغم اینکه یکی از این ازاذل با نام “م.خ” توسط کلانتری محل شناسایی و به بنده اعلام شد که وی جرائمی مانند حمله به کانکس نیروی انتظامی و مالخری را در پرونده خود دارد، اقدام خاصی برای دستگیری وی به عمل نیامده است.

به گفته وی، این فرد سال گذشته در طرح جمع اوری اراذل و اوباش منطقه پیروزی نیز دستگیر شده طی تماسی که با تلفن همراه وی توسط افسر نیروی انتظامی برقرار شد، اعلام کرد که در کرج به دنبال پیدا کردن سند برای وثیقه گذاشتن درباره این پرونده ضرب و جرح است.

ملک اضافه کرد: البته یکی از ماموران ناجا به بنده گفت برای اثبات این دروغ وی، می توانی با او قرار بگذاری و ما او را دستگیر کنیم که البته از ترس جانم و به خاطر مشکلات جسمانی متعددی که پس از این حادثه با آن مواجه شده ام از این ترفند منصرف شدم.

این دانشجوی بسیجی با بیان اینکه متاسفانه هیچ کدام از اعضای خانواده ام جرات بازگشت به منزل را ندارند، گفت: با توجه به اینکه این فرد و دوستانش از محل سکونتمان اطلاع دارند، ترجیح داده ایم تا رسیدگی قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خانه اقوام سکونت داشته باشیم.

انتهای پیام/890
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads