کد خبر: 23095 - تاریخ: دوشنبه، 15 آوریل 2013 - 23:44

حاشیه‌هایی از روز نخست ثبت نام کاندیداهای شوراها؛

از ثبت نام قهرمان جودو تا کوچ مجری سابق ورزشی از مجلس به شورا

خوبان خبر: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از صبح امروز در فرمانداری تهران آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، مستقر در فرماندای، از صبح امروز دوشنبه ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در فرمانداری تهران آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت. اولین روز ثبت نام  از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

در ابتدایی‌ترین دقایق آغاز ثبت نام قطعی و تحویل مدارک، فردی 35 ساله که بیکار هم بود در انتخابات شوراها ثبت نام کرد. وی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران درخصوص نحوه حضور خود در انتخابات شورای شهر تهران گفت: شغلی ندارم، بیکارم به همین جهت احساس می‌کنم می‌توانم مشکلات مردم را به خوبی تشخیص دهم البته پیش از این در چند شرکت دیگر هم ثبت نام کرده بودم و گفتم باید در انتخابات هم شرکت کنم تا بتوانم به مردمم خدمت کنم.

وی، دارای مدرک کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی بود اما به گفته خودش، بیکار است.

سید حسن صحت مجری سابق برنامه نگاه یک و وابسته فرهنگی ایران در کشور لبنان، اولین چهره شاخصی بود که ساعت 10:15 برای ثبت نام در انتخابات شوراها وارد فرمانداری تهران شد.

وی پس از ثبت نام در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه مستقل وارد انتخابات شورای شهر تهران نمی‌شود، از پیوستن خود به ائتلاف های انتخاباتی خبر داد و گفت: رایزنی‌هایی را با برخی از گروه‌ها و ائتلاف‌های اصولگرا انجام داده‌ام و تا اواسط اردیبهشت حضورم در این فهرست‌ها مشخص خواهد شد.

مجری سابق برنامه نگاه یک، همچنین از شعار انتخاباتی خود خبر داد و گفت: تلاش برای تبدیل تهران به پایتختی در شأن ایران اسلامی، شعار بنده در این دوره از انتخابات است.

علیرضا دهقان نماینده مردم ایذه در مجلس هشتم که کماکان به عنوان گوینده سابق اخبار ورزشی شناخته می‌شود نیز در اولین روز ثبت نام انتخابات شوراها، داوطلبی خود برای این دوره از انتخابات را قطعی کرد و طی سخنانی گفت:  فعلا ترجیح می‌دهم مستقل وارد انتخابات شوم، البته تشکل‌های اصولگرا اصلاح‌طلب و مستقل با من صحبت کرده‌اند ولی هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم و این احتمال می‌رود که مستقل وارد انتخابات شوراها شوم.

دهقان به مردم تهران اطمینان داد که در صورت ورود به خیابان بهشت نگاه سیاسی به شورای شهر نخواهد داشت و فقط به فکر خدمت به این مردم است.

آرش میر اسماعیلی که چند سال پیش در مسابقات المپیک از مسابقه با جودوکار رژیم صهیونیستی انصراف داد و پس از آن مدتی عضو شورای عالی جبهه ایستادگی بود، امروز با حضور در فرمانداری، رسماً ثبت نام کرد. هم‌اکنون ورزشکاران دیگری از جمله علیرضا دبیر، هادی ساعی و رسول خادم عضو شورای شهر تهران هستند.

میراسماعیلی که همراه با تعدادی از اعضای تیم ملی جودو به فرمانداری تهران آمده بود،  فقط به این مطلب بسنده کرد که، “احساس تکلیف کردم و معتقدم با حضور خودم در صحنه می‌توانم در مشارکت حداکثری مردم کمک کنم.”

“الان دارم در انتخابات شوراها ثبت نام می‌کنم، اجازه دهید کارم را انجام دهم بعد از آن در خدمت شما خبرنگاران هستم”، این جمله کوتاهی بود که محمود رضاییان مدیر عامل سابق بهشت زهرا بیان کرد.

وی اول حاضر به پاسخگوی به سوالات خبرنگاران نشد، اما با ورود و آشنایی یکی از اعضای روابط عمومی فرمانداری تهران با وی، راضی‌ شد که به تشریح نحوه حضور خود در انتخابات شورای شهر تهران بپردازد.

رضاییان با بیان اینکه بازنشته شهرداری تهران هستم و تصمیم گرفته‌ام مستقل وارد انتخابات شوم، به خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران گفت که با ثبت نام در انتخابات، تکلیف خود را در انتخابات انجام دادم؛ اگر رای بیاورم که هیچ، اگر هم رای نیاورم باز به تکلیفم عمل کرده‌ام.

نکته قابل توجه این بود که برخی کاندیداهای گمنام که کمتر نامشان شنیده شده است، مدعی بودند که نامشان در لیست‌های متعدد و معتبر گروه‌های مختلف، گنجانده خواهد شد.

** روز نخست ثبت نام از کاندیداهای شوراها، با استقبال سرد خبرنگاران مواجه شده بود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads