کد خبر: 22950 - تاریخ: یکشنبه، 14 آوریل 2013 - 18:56

پیرو برگزاری جشن نوروزی در ورزشگاه آزادی

اگر قصد تبلیغ انتخاباتی دارید به مردم دروغ نگوئید

خوبان خبر: وی از برگزار کنندگان خواستند تا به مردم دروغ نگویند و اگر می خواهند کار انتخاباتی بکنند، صراحتا آن را به مردم بگویند.

1

به گزارش خوبان به نقل از خبر آنلاین، چندی پیش محمد شریف ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی از برگزاری جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با حضور مقام‌های عالی کشور در استادیوم 100 هزار نفری آزادی در 28 فروردین‌ماه خبر داد. پس از آنکه سخنرانی رئیس جمهور در این مراسم نیز اعلام شد، برخی نمایندگان مجلس این همایش را «حرکت انتخاباتی دولت در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری» خواندند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی نیز صبح امروز در مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) در مدرسه امیرالمومنین (ع) با اشاره به اخبار منتشره در جراید مبنی بر اینکه دولت قصد برگزاری مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی را دارد، گفت: این عنوان خنده داری است که برای این همایش برگزیده​اند.

وی از برگزار کنندگان خواستند تا به مردم دروغ نگویند و اگر می خواهند کار انتخاباتی بکنند، صراحتا آن را به مردم بگویند.

گفتنی است پیش از این نیز محمدرضا محسنی‌ثانی رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با اشاره به شائبه سوء استفاده از امکانات دولتی و عمومی و بیت‌المال برای انتخابات و خلاف قانون بودن آن، گفته بود که اگر این همایش برگزار شود، مجلس هم از بعد سیاسی و هم از بعد هزینه‌ای این اقدام را بررسی خواهد کرد.

محمد آصفری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم از رنگ و بوی انتخاباتی این همایش سخن گفته و با تاکید بر غیرقانونی بودن آن به باشگاه خبرنگاران گفته بود: مجلس مخالف برگزاری این دست همایش‌هاست، ولی چنانچه این همایش برگزار شود، تحقیق و تفحصی از منابع هزینه‌ای، هدف برگزاری همایش و خروجی همایش برای کشور انجام خواهد شد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads