کد خبر: 22885 - تاریخ: شنبه، 13 آوریل 2013 - 17:58

بنده طرفدار 100 درصد خاتمی بودم اما الان فقط حسن روحانی!

خوبان خبر: در میتینگ انتخاباتی روحانی میهمانان ویژه ای نیز حضور داشتند که حسن روحانی در حاشیه این همایش دیداری خصوصی و ویژه نیز با آنها ترتیب داد.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق، شیوخ عرب خوزستان که برای شرکت به تهران دعوت شده بودند در این دیدار خصوصی خواسته های خود را با این نامزد انتخاباتی در میان گذاشتند.حسن روحانی

“جادری” به نمایندگی از این شیوخ عرب باب سخن را با حسن روحانی باز کرد و خواسته های آنان را از این نامزد انتخاباتی بازگو کرد، که یکی از آن خواسته ها اختصاص دادن 10 درصد از وزارت خانه های دولت روحانی به شیوخ عرب زبان بود!

جادری نماینده شیوخ عرب زبان خوزستان در سخنرانی خود که همنوا با “احسنت” های شیوخ شده بود با اشاره به سخنرانی حسن روحانی در این همایش انتخاباتی و مطرح کردن انتقادات تند نسبت به دولت، اظهار داشت: من به جرات می گویم شما با این سخنرانی از خاتمی هم جلوتر زدید!

جادری در گفت و گو با مشرق در تکمیل اظهارات خود گفت: من مطمئن هستم و پای حرفم نیز می ایستم. بنده طرفدار 100% آقای خاتمی بودم ولی حالا طرفدار 1000% حسن روحانی هستم!

شیوخ عرب زبان خوزستانی در این جلسه خصوصی از حسن روحانی تقاضاهای متعددی کردند که روحانی نیز وعده انجام آنها را به این شیوخ داد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads