کد خبر: 22802 - تاریخ: جمعه، 12 آوریل 2013 - 19:15

بزرگترین گوشی هوشمند جهان از راه رسید

خوبان خبر: محصول جدیدی که با نام Galaxy Mega عرضه شده بزرگترین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که سامسونگ تا به حال روانه بازار کرده است.

سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی روانه بازار کرده که به گفته مدیران آن نمایشگر HD این گوشی بزرگ به کاربران امکان می‌دهد دو برنامه یا ابزار را به صورت همزمان در کنار هم اجرا کنند که البته هنوز اعلام نشده است کیفیت این نمایشگر 720 یا 1080 پیکسلی است.

به گزارش خوبان، فارس به نقل از دیلی تلگراف، این شرکت کره‌ای در سال 2011 میلادی Galaxy Note را با نمایشگر 5.3 اینچی روانه بازار کرد و توانست برای نخستین بار فبلت(Phablet) یا دستگاهی بین رایانه لوحی و گوشی هوشمند را روانه بازار کند و گوشی هوشمندی باشید که با نمایشگر بزرگش بتوان آن را یک رایانه لوحی خواند.

اما محصول جدیدی که این شرکت با نام Galaxy Mega عرضه کرده بزرگترین گوشی هوشمند محسوب می‌شود که سامسونگ تا به حال روانه بازار کرده است. البته هنوز مشخص نیست Galaxy Note 8.0 که سامسونگ به‌زودی آن را با نمایشگر 8 اینچی وارد بازار می‌کند گوشی هوشمند است یا می‌توان آن را یک رایانه لوحی با قابلیت برقراری تماس‌های تلفنی دانست.1

بزرگترین گوشی هوشمند جهان شامل دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی می‌شود و دوربین دوم آن با کیفیت 1.9 مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های تصویری را فراهم می‌کند.

برای این محصول پردازنده دوهسته‌ای، حافظه داخلی 64 گیگابایتی‌ و نسخه 4.2 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Jelly Bean در نظر گرفته شده است.

این دستگاه قابلیت جدید و منحصربه‌فردی موسوم به Group Play دارد که امکان می‌دهد بیش از 8 دستگاه به صورت همزمان محتوای خود را به صورت همزمان از طریق شبکه Wi-Fi با یکدیگر به اشتراک بگذارند. قابلیت دیگر این محصول WatchON نام دارد که این گوشی هوشمند بزرگ را به یک دستگاه کنترل از راه دور برای گیرنده‌های تلویزیون تبدیل می‌کند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads