کد خبر: 227538 - تاریخ: یکشنبه، 18 دسامبر 2022 - 18:53

در چارچوب هفته دهم رقابتها ؛

زور تیم فوتبال اتحاد خمام مقابل صدرنشین لیگ برتر بزرگسالان گیلان نرسید

تیم فوتبال اتحاد خمام عصر امروز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان در دیداری حساس به مصاف عقالب لنگرود صدرنشین رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود عقالب لنگرود تمام شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم فوتبال اتحاد خمام عصر امروز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان در دیداری حساس به مصاف عقالب لنگرود صدرنشین رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود  عقالب لنگرود تمام شد.

این دیدار که در زمین ورزشی شهیدکروبی آستانه  اشرفیه برگزار شد؛ تیم عقاب لنگرد توانست توسط پور عمرانی در دقیقه ۲۵ اولین گل این دیدار را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند.

شاگردان محسن کاظمی در اتحادخمام برای جبران گل خورده پا در نیمه دوم به میدان گذاشت و بازی را هجومی آغاز کرد اما اما عملکرد خوب خط دفاعی عقاب لگرود مانع از گلزنی آن‌ها شد تا اینکه رضا صادقی در دقیقه ۸۴ و رضا قویدل در دقیقه ۸۵ بازیکنان تیم عقاب لنگرود دروازه تیم خمام را باز کردند.

گفتنی است،تیم اتحاد خمام برای دومین بار میزبان مسابقه فوتبال در زمین علی بحری بود اما به دلیل وضغیت نامطلوب زمین بازی به شهرستان مجاور منتقل شد.

به گزارش خوبان خبر ؛  تیم اتخاد خمام با ۳ پیروزی ،۵ تساوی ۲ باخت ۱۴ امتیازی و در رده ششم قرار گرفته است.

انتهای پیام/۲۵۵

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads