کد خبر: 227488 - تاریخ: جمعه، 16 دسامبر 2022 - 00:09

در رده سنی نونهالان ؛

۳مدال طلا، نقره و برنز برای تکواندوکاران خمامی در رقابتها جایزه بزرگ استان گیلان

مسابقات تکواندو جایزه بزرگ استان گیلان با حضور بیش از ۱۰۰ تکواندوکار دختر در رده سنی نونهالان در خانه تکواندو رشت برگزارشد.

به گزارش خوبان خبر ؛  مسابقات تکواندو جایزه بزرگ استان گیلان با حضور بیش از ۱۰۰ تکواندوکار دختر در رده سنی نونهالان در خانه تکواندو رشت برگزار و تیم هئیت تکواندو خمام موفق به کسب ۳ مدال طلا ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز شدند.

درجریان این رقابتها زینب قربی در وزن ۴٧ کیلوگرم ، فاطمه وطن دوست در وزن ۵۹ کیلوگرم و زهرا ضیابخش در وزن ٣٣ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

در ادامه این مسابقات معصومه هاشمی در وزن ۲۹ کیلوگرم ، هستی حسین نوری در ۴١ کیلوگرم و معصومه علی نیا در ۵٩ کیلو گرم مدال نقره را به خود اختصاص دادتد و زهرا ملک پور در وزن ۳۷ کیلوگرم ، فرشته اسلامی در وزن ۴۴ کیلوگرم   و نیلیا شعبانپور در وزن ۴٧ کیلوگرم  به مدال برنز بسنده کردند.  

گفتنی است ، زهرا زیرک دانا بعنوان فنی ترین مربی  و عنوان بازیکن اخلاق، این مسابقات به فاطمه وطن دوست رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛  زهرا زیرک دانا  به عنوان سرمربی و سعیده کریم زاده و فاطمه شجری بعنوان مربی و فاطمه آزور بعنوان سرپرست هدایت  تیم هئیت تکواندو خمام برعهده داشتند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads