کد خبر: 22737 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 آوریل 2013 - 16:22

علی گل پور در گفتگو با خوبان خبر:

استقبال جوانان خمام از والیبال عالیست

سرمربی تیم جوانان والیبال خمام: سعی کردم در خمام یک تیم جوانان تشکیل دهم و بعدها توسط همین تیم در سال 81 توانستیم مقام قهرمانی جوانان استان را بدست آوریم.

به گزارش خوبان: والیبال خمام در چندسال گذشته، دارای فراز و فرودهای بسیاری بوده است. به همین جهت بی مناسبت ندیدیم تا با علی گل پور، یکی از مربیان و پیشکسوتان والیبال خمام هم صحبت شویم.

خوبان خبر: در ابتدای صحبت بفرمایید متولد چه سالی هستید؟

علی گل پور متولد سال 1342 در شهر خمام هستم.

خوبان خبر: چه شد که والیبال را به عنوان ورزش حرفه ای خود انتخاب نمودید؟

از سنین نوجوانی به ورزش های متعددی روی آوردم و در میان آن ها والیبال را برگزیدم که در کوچه پس کوچه های شهر در زمین های خاکی با امکانات محدود، با دوستانم بازی می کردم که بعدها وارد تیم شهرداری خمام شده و به این ورزش ادامه دادم . زیرا علاقه ی زیادی به این ورزش داشتم.

DSC_2365

خوبان خبر: ورزش حرفه ای خود را از چه زمانی آغاز کردید؟

بعدها وارد کارخانه صنایع پوشش شدم و در کنار کار همانجا یک گروه دوستانه تشکیل دادیم و با کمک هم توانستیم مقام های متعددی از جمله قهرمانی در مسابقات والیبال کارخانجات گیلان، و نایب قهرمانی در چند دوره متعدد را به دست آوریم.

DSC_2360

 

DSC_2366

خوبان خبر: از چه زمانی به فکر تشکیل یک تیم والیبال در خمام افتادید؟

در سال 1375 سعی کردم در خمام یک تیم والیبال تشکیل دهم که با کمک دوستان از جمله ابراهیم پوررضا و … یک زمانی را در سالن تختی خمام به این کار اختصاص دادیم که با انبوه جوانان مشتاق روبرو شدیم و از بین این افراد بهترین ها را برگزیدیم که علی تقی نژاد، امیرحسین امام پور، جواد نژاد صفوی، محسن پژمان، محمد توانایی، صادق غلامی، مهدی غلامی، رضا علی پور و شهباز خمامی از جمله این نفرات بودند که هم اکنون در لیگ های مختلف استانی مشغول به بازی می باشند.

خوبان خبر: چه مقام هایی را با کمک این جوانان به دست آوردید؟

بعدها تیم جوانان خمام در دی ماه سال 1381 مقام اول والیبال جوانان استان را کسب نمود. هم چنین در اسفند سال 1387 مقام سوم مسابقات والیبال جوانان استان را نیز بدست آورد. در چندین سال اخیر در مسابقات داخلی و خارج از استان ( جام رمضان و ولایت فجر) قهرمان ونایب قهرمان فومن و لشت نشاء شد. در سال 1390 نیز در مسابقات لیگ استانی شرکت نمودیم که جز 4 تیم برگزیده شدیم.

خوبان خبر: تنی چند از نفرات برتر تیمتان را معرفی کنید.

در حال حاضر گروهی از جوانان و نوجوانان که جز هیئت والیبال خمام نیز می باشند نفرات اصلی تیم ما را تشکیل می دهند که از جمله آن ها می توان به جواد بشر پور، رضا گل پور، عماد رمضانی پور، امیرحسین منتظر، آرین منتظر، آرمان هدایتی نیا، شاهین توانا، فرزین درویشی، آرمین جعفرلاتی، محمد عاشوری زاده، محمدمهدی عابدی نژاد، علی نژاد صفوی، محمد قلی زاده، محب الکن و… اشاره کرد که در حال حاضر در یک دوره از مسابقات که در رشت و توابع استان در حال برگزاری است، در حال رویارویی با حریفان هستند.

DSC_2371

خوبان خبر: تا کنون از سوی مسئولین چه حمایت هایی از تیم شما شده است؟

در این سال هایی که مسابقات چه در این شهر و چه در شهرهای دیگر برگزار شده، اندک بودجه ای از هیچ ارگانی نگرفته ایم  و هیچ اسپانسری نداشته ایم و برگزاری مسابقات داخلی و هزینه ی اقامت و شرکت در این مسابقات از سوی سرپرست و مربی تیم تامین شده است و مبالغ ناچیزی از این مبالغ را مدیون مردم ورزش دوست خمام می باشیم.

 خوبان خبر: چه انتظاری از مسئولین دارید؟

انتظار دارم از والیبال خمام حمایت کنند به خصوص از هیئت والیبال خمام تا بتوانیم به جایگاهی که شایسته خمام هست دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/75


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۱۱

  1. 20نفر....نفس خمام
     | 2013/04/17 - 17:43
    پاسخ
    +1
    0

    (خوبان خبر: سرمربی تیم جوانان والیبال خمام: سعی کردم در خمام یک تیم جوانان تشکیل دهم و بعدها توسط همین تیم در سال 81 توانستیم مقام قهرمانی جوانان استان را بدست آوریم.)
    …..چرا این جمله برای من قابل هضم نیست؟؟….
    مسن ترین بازیکن این تیم متولد سال1370هستش.
    سال 1381 میشه تیم 11ساله ها(نونهالان).
    طبق گفته های این مربی در سال 81 این تیم 11 ساله توانسته قهرمان جوانان استان بشه!!!!!!!
    من که متوجه نشدم.شما آگاهم کنید!!!!!!!

    • خوبان
       | 2013/04/17 - 18:45
      پاسخ
      +1
      0

      کاربر محترم، با تشکر از حسن نظر شما، در صحبتی که با آقای علی گلپور داشتیم، ایشان اظهار داشتند: بنده از سال 1373 مربی جوانان خمام بوده ام، و مقام های کسب شده در هر دوره با حضور یک سری از ورزشکاران بدست آمده است.

  2. طرفدار
     | 2013/04/28 - 01:26
    پاسخ
    +1
    -3

    به نظر من محمد عاشوری یکی از مهره های توانمند وجوونه این تیم می تونست در تیم بیشتر از این هم استفاده بشه متاسفانه اقای گل پور به جوونای این تیم میدون نمی دن

    • ایمان
       | 2016/12/29 - 10:23
      پاسخ
      +1
      0

      اگر شما یکم صبر کنید واقای گلپور ببینن که شما بازیتون خوبه شما رو به زمین میبره

  3. علاقمند
     | 2013/04/30 - 23:49
    پاسخ
    0
    -1

    الان دیگه مربیگری علمی شده وکسی موفق میشه که دنبال آن علم وگرنه هرگز با حداکثر امکانات هم موفق نمیشوید

  4. امیر.م.پ
     | 2014/03/18 - 11:49
    پاسخ
    +1
    0

    اگه آقای گلپور کمی بیشتر به بازیکن هاش توجه کنه و بهشون امید بده فکر کنم ما توانایی راهیابی به مسابقات کشوری رو هم داشته باشیم………

  5. ایمان
     | 2016/12/15 - 15:04
    پاسخ
    +2
    0

    من خودم شاگرد اقای گلپور هستم من این کلاس رو برای عشقم به والیبال میرم و خیلی هم این رشته رو دوست دارم و به مسابقات کشوری واین ها هم اهمیت نمیدم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads