کد خبر: 227363 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 دسامبر 2022 - 18:21

در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان؛

پیروزی شیرین و پرگل اتحادخمام مقابل صبای رشت / عرفان یحیایی دبل کرد

تیم‌های اتحاد خمام و صبای رشت در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان«جام گیل» از ساعت ۱۴ امروز (پنج شنبه)به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خوبان خبر؛ تیم‌های اتحاد خمام و صبای رشت در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان«جام گیل» از ساعت ۱۴ امروز (پنج شنبه)به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴ بر صفر شاگردان محسن کاظمی در تیم اتحاد به پایان رسید.

تیم فوتبال اتحادخمام در این دیدار برتر از حریف ظاهر و سرانجام نیز با کنترل بازی و حملات متعدد،موفق شد در دقیقه ۱۲ توسط عرفان یحیایی دروازه تیم صبای رشت را باز کند تا در نیمه نخست برنده به رختکن رفتند و نیمه دوم را هم مثل نیمه اول سرزنده و شاداب شروع کردند. 

در نیمه دوم، بازهم اتحاد خمام  تیم برتر میدان بودند و علی پور صالحی توانست در دقیقه ۵۰ تیمش را دو گله کند، این پایان کار تیم اتحاد خمام در این دیدار نبود و کریم عاطفی در دقیقه ۷۴ دروازه حریف را کشود در ادامه این بازی عرفان یحیایی موفق شد دومین گل خود و چهارمین گل تیم به ارمغان بیاورد و تا بازی با نتیجه ۴-۰ به سود نماینده خمام به پایان برسد. 

به گزارش خوبان خبر؛ تیم فوتبال اتحاد خمام  با کسب این پیروزی ارزشمند با ۱۳ امتیاز در جایگاه پنچم قرار گرفته و در هفته نهم این رقابتها  روز سه شنبه هفته آینده به مصاف شهرداری ماسال خواهد رفت.

انتهای پیام/۸۵

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads