کد خبر: 227263 - تاریخ: شنبه، 3 دسامبر 2022 - 16:45

استاندار گیلان ؛

مقدمات فصل کشاورزی در استان گیلان فراهم شود

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی چالش های پیش روی فصل زراعی آتی در استان خواستار فراهم کردن مقدمات فصل کشاورزی از سوی متولیان در گیلان شد.

به گزارش خوبان،  اسدالله عباسی ظهر شنبه در حاشیه نشست با رئیس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان، با گرامیداشت ایام شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس، اظهار کرد: ارائه خدمات رضایت بخش به مردم منوط به ارتباط و تعامل موجود بین نمایندگان گیلان با دستگاه‌های اجرایی در استان بر منطق قانون بوده که این ارتباط و همدلی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس به نفع مردم است، افزود: تعامل مجمع نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی استان نتایج اثربخشی را در حوزه خدمات رسانی به مردم خواهد داشت.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت نشست مشترک با مجمع نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی استان، بیان کرد: ارائه گزارش عملکرد مدیران تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و پاسخگویی به نمایندگان مردم در خانه ملت به عنوان شخصیت‌های حقوقی ناظر بر اجرای قانون بر پیشبرد اهداف و تسهیل بخشی کارها کمک می‌کند.

عباسی گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف در این جلسات از سوی نمایندگان به صورت شفاف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید از هم اکنون مقدمات فصل کشاورزی از سوی متولیان امر فراهم شود، افزود: چالش‌های پیش رو برای فصل زراعی آتی ریشه یابی، پیگیری و برطرف شود تا کشاورزان دغدغه‌ای در این حوزه نداشته باشند.

استاندار گیلان تصریح کرد: اقدامات اساسی برای رفع مشکلات مردم در حوزه معیشت، اشتغال و اقتصاد، اصلاح زیرساخت کشور و افزایش هماهنگی‌ها برای توسعه متوازن کشور در حال شکل گیری است.

کد خبر 5645800
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads