کد خبر: 227255 - تاریخ: شنبه، 3 دسامبر 2022 - 13:58

مدیرکل راه‌آهن شمال۲ خبر داد

رشد ۴۲ درصدی جابجایی مسافر با راه آهن گیلان

مدیرکل راه‌آهن شمال۲ از جابجایی بیش از ۸۲۴ هزار نفر در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: شاهد رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

غلامحسین ولدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به رشد چشمگیر جابجایی مسافر در هشت ماهه نخست سال جاری توسط حمل و نقل ریلی، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۸۲۴ هزار و ۴۶۵ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی شمال۲ جابجا شده‌اند.

وی با بیان اینکه جابجایی این تعداد مسافر نسبت به عدد ۵۸۰ هزار و ۸۳۶ نفر در مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی داشته است، افزود: آمارها گویای استقبال روزافزون مردم به استفاده از قطار است.

مدیرکل راه آهن شمال۲ خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل امنیت و سهولتی که قطار برای مسافرین فراهم می‌کند بسیاری از افراد تمایل دارند قطار را برای سفر خود برگزینند و هدف ما نیز جلب رضایت و بهبود و توسعه خدمات برای این عزیزان است.

ولدی تصریح کرد: با نظارت مستمر بر قطارهایی که در محدوده جغرافیایی این اداره کل تردد نموده‌اند میانگین زمان تاخیر قطارهای مسافری در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهشی ۲۴ درصدی همراه بوده است.

وی همچنین به عملکرد اداره کل در حوزه جابجایی بار اشاره‌ کرد و گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان بیش از ۷۸۱ هزار تن کالا بارگیری و یک میلیون و ۱۲۷ هزار تن تخلیه شده است که این ارقام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۷ و ۲۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads