کد خبر: 227032 - تاریخ: یکشنبه، 20 نوامبر 2022 - 07:52

فرمانداه سپاه ناحیه خمام خبرداد؛

برگزاری ۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در خمام

فرمانداه سپاه ناحیه خمام با اشاره به اینکه امسال بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان خمام برگزار می‌شود، ابراز داشت:یکی از برنامه‌های این هفته برگزاری همایش شکوه و اقتدار بسیج در پنجم آذر ماه است.

به گزارش خوبان خبر ؛فرمانداه سپاه ناحیه خمام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته بسیج اظهار داشت:  مفهوم مقدس بسیج آکنده از ارزش هایی بوده که با پایمردی و ایستادگی ملتی بزرگ بر اندیشه ها و باور خویش به کمال و بالندگی رسیده است.

سرهنگ شوشتری‌اخوان با بیان اینکه هفته ی بسیج، فرصت مغتنمی برای معرفی و تبیین نقش راهبردی و انکارناپذیر این شجره طیبه می باشد،افزود: این هفته فرصتی مناسب جهت نشان دادن عملکرد صادقانه و بی منت نیروهای بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان خمام برگزار می‌شود، ابراز داشت:یکی از برنامه‌های این هفته برگزاری همایش شکوه و اقتدار بسیج در پنجم آذر ماه است.

فرمانداه سپاه ناحیه خمام  آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت مسکن محرومین، کارگاه های آموزشی ، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع خوراک دام بین دامداران ،
شست های بصیرتی جهاد تبیین به صورت حضوری و برخط آنلاین، برگزاری مسابقات در رشته های مختلف ورزشی ، برگزاری طرح یادواره‌های شهدا خانگی و آبروی محله و لاله های روشن در سطح مدارس شهرستان و دیدار از خانواده‌های معظم شهداء  می توان از جمله برنامه های اجرایی هفته بسیج ذر شهرستان اشاره کرد.

 انتهای پیام/۱۲

 
 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads