کد خبر: 227009 - تاریخ: شنبه، 19 نوامبر 2022 - 08:10

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان؛

انجام ۵۹۳۷ مورد بازرسی از اصناف گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به انجام ۵ هزار و ۹۳۷ مورد بازرسی از اصناف و تشکیل بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف گفت: حوزه کالا و خدمات بیشترین تخلف را داشته است.

به گزارش خوبان، مرتضی امینی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۹۳۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان گیلان انجام شده است، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها ۹۲۱ اکیپ تعزیرات حکومتی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان انجام شده است، گفت: در مجموع ۱۷ هزار و ۵۳۵ فقره پرونده در این حوزه‌های تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان اضافه کرد: از این پرونده‌ها ۱۳ هزار و ۴۹۹ فقره پرونده مربوط به حوزه کالا و خدمات، ۲ هزار و ۷۱۸ فقره قاچاق کالا و ارز و هزار و ۳۱۸ فقره نیز مربوط به بهداشت و درمان است.

وی همچنین با بیان اینکه از این تعداد پرونده ۱۷ هزار و ۳۱۸ فقره مختومه و منجر به صدور رأی شده است، تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۳۶۷ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۲ هزار و ۶۶۳ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز و هزار و ۲۸۸ فقره مربوط به بهداشت و درمان است.

امینی با اشاره به اینکه جریمه نقدی این تعداد پرونده بیش از ۳ هزار و ۶۲۹ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: کالا و خدمات بیشترین تعداد پرونده ورود و همچنین پرونده مختومه را داشته است.

کد خبر 5635029
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads